Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدتقی رهبر در خصوص ۱۳ آبان - روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: این روز را می‌توان روز اعلام برائت ملت ایران از آمریکا و اعمال این رژیم در سطح جهان ارزیابی کرد چرا که در این روز ساختمان سفارت آمریکا در تهران به تصرف دانشجویان مسلمان پیرو خط امام درآمد، سفارتی که انواع توطئه ها در آن علیه ملت ایران می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبعید حضرت امام(ره) توسط رژیم منحوس پهلوی به ترکیه در این روز رخ داد چرا که امام راحل به قرارداد ذلت بار کاپیتولاسیون که عزت ایرانیان را خدشه دار می‌کرد اعتراض کردند.

وی افزود: امام راحل ۱۳ آبان و اشغال سفارت آمریکا را انقلاب دوم نامیدند، بنابراین لازم است همه مردم و به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان این روز حماسه‌ساز در تاریخ ایران اسلامی را پاس بدارند چرا که در این روز ملت ایران ثابت کردند که می خواهند مستقل باشند و دست اجانب خارجی از کشور کوتاه باشد. همچنین در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ تعدادی از دانش آموزان به دست عمال رژیم ستم شاهی به شهادت رسیدند و این روز به روز دانش آموز مزین شد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه ۱۳ آبان تجلی استقلال و استکبار ستیزی ملت ایران است، گفت: آمریکا در هیچ زمانی با ایران دوست نخواهد شد چرا که ماهیت جمهوری اسلامی ایران با استکبار ستیزی است و ایالات متحده به خوبی این موضوع را می داند به همین دلیل با وضع تحریم های ظالمانه قصد دارند ملت را از حکومت اسلامی جدا کنند که البته مثل همیشه شکست خورده اند و از این به بعد هم شکست می خورند.

رهبر با بیان اینکه امسال روز ۱۳ آبان مصادف با ولادت با سعادت پیامبر اسلام(ص) و میلاد امام صادق(ع) شده است، تصریح کرد: درست است که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار نمی‌شود، اما مردم ایران این روز را گرامی خواهند داشت و جا دارد به شکل همه جانبه توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) محکوم شود توهینی که در اثر ضعف و ذلت آنان در برابر عزت روز افزون اسلام است.

مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان که قرار بود رأس ساعت ۱۵ امروز به شکل بسیار محدود و نمادین در میدان امام علی(ع) اصفهان برگزار شود بنابر تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا لغو شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079565 برچسب‌ها کرونا ویروس راهپیمایی ۱۳ آبان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا ویروس راهپیمایی ۱۳ آبان ملت ایران ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ربانی در خطبه‌های نماز جمعه محلات، تقوا را بالاترین درجه فقه و فهم حقایق عالم دانست و اظهار کرد: رعایت تقوا باید در نهان و آشکار، دور از چشم مردم و در انظار مردم صورت گیرد و در همه جا باید مراقب آن بود.

وی با گرامیداشت یاد شهید مطهری، شهدای فرهنگی و شهدای دانش‌آموز و روز معلم، ادامه داد: معلمان در کنار آموزش، وظیفه خطیر تزکیه و تربیت فرزندان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران، افزود: نگاه دنیای مادی به کار و کارگر، نگاه ابزاری است چرا که کارگر، تولید ثروث می‌کند و کار و کارگر به خودی خود ارزش ذاتی دارد.

حجت الاسلام ربانی، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر تضمین امنیت شغلی قشر کارگر، گفت: مهارت‌آموزی و دانش‌افزایی کارگر به افزایش سطح کیفی کارگر و پیشرفت کشور کمک می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، گفت: ورزش باید با اخلاق، مروت، جوانمردی، ادب و ایثار عجین باشد که این در ورزش پهلوانی تجلی بیشتری دارد و باید اذعان کرد که قهرمانان واقعی، شهدای ورزشکار هستند که در کنار ورزش با ایثارگری، جان خود را در راه اسلام و برای دفاع از میهن هدیه کردند.

خطیب جمعه محلات با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز شوراها، اظهار کرد: شوراها تجلی مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و پیشرفت کشور هستند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور پاکستان بعد از عملیات وعده صادق، ادامه داد: این سفر در راستای تحکیم روابط با همسایگان انجام شد که استقبال مردم پاکستان از رئیس جمهور، نشان از جایگاه ایران و قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و عرصه بین‌المللی دارد.

وی با اشاره به مواجهه اسرائیل و استکبار جهانی با چالش‌های مختلف، افزود: این چالش‌ها نشان از ضعف جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا است و
شکست‌های پی در پی که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به ویژه در عملیات وعده صادق با آن مواجه شده‌اند، هیمنه اسرائیل و آمریکا را در هم شکسته است.

ربانی موضوع عملیات وعده صادق را شکست استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: کشورهای بسیاری در منطقه و خلیج فارس با پشتیبانی‌های خود پای کار آمدند تا کشور ما نتواند در این عملیات پیروز شود اما نتوانستند مانع قدرت‌نمایی فرزندان ایران اسلامی باشند که تبدیل به چالشی بزرگ برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شد.

وی با اشاره به اینکه فلسطین و جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است، گفت: چالش دیگر رژیم صهیونیستی، شکست رسانه‌ای آن است چرا که در رسانه‌ها و نگاه مردم جهان، رژیم صهیونیستی، آمریکا، استکبار جهانی و حامیان آنها بی آبرو شده‌اند و حمایت از رژیمی که در این مدت بیش از ۴۰ هزار نفر را به شهادت رسانده است، حمایت از بی‌آبرویی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رژیم صهیونیستی بیش از اینکه حامی و حافظ منافع آمریکا در منطقه باشد، وبال گردن آمریکا شده است، ادامه داد: تظاهرات ملت‌ها در حمایت از فلسطین، چالش دیگر رژیم صهیونیستی است و در دانشگاه‌های مهم و بزرگ آمریکا نیز دانشجویان در اعتراض به نسل‌کشی در فلسطین اعتراض می‌کنند که نشان از ضعف استکبار است.

کد خبر 6089047

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است