Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ منیریه، یکی از محله‌های قدیمی جنوب تهران است که در منطقه11 شهرداری پایتخت واقع شده است. این محله دارای بافتی قدیمی بوده و دسترسی مناسبی به خیابان‌های مهم تهران دارد. قیمت مسکن در محله منیریه، باتوجه به قیمت مسکن در سایر محله‌های جنوبی، در سطح تقریبا بالایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت مسکن برای واحدهای معامله‌شده منیریه در طول یک ماه اخیر بین 13 تا 33میلیون تومان در هر متر مربع متغیر بوده است. ارزان‌ترین واحدی که در منیریه معامله شد، یک آپارتمان 34متری و 15سال ساخت در چهارراه لشگر بوده است. این آپارتمان با قیمت 560میلیون تومان به فروش رفت. البته باید گفت قیمت این واحد متری 16میلیون و 456هزار تومان بوده و واحدهای ارزان‌تر با متراژهای بالاتر نیز معامله شده است و متراژ پایین این خانه سبب پایین بودن قیمت نهایی آن است.

گران‌ترین آپارتمان معامله‌شده در منیریه نیز برای واحدی 190متری و 42سال ساخت در میدان قزوین است که این آپارتمان متری 33میلیون و 634هزار تومان و در مجموع 6میلیارد و 400میلیون تومان به فروش رفت.

یک خانه 66متری و دو سال ساخت در میدان منیریه متری 26میلیون و 682هزار تومان و واحدی 60متری و 15سال ساخت در همین منطقه متری 21میلیون و 924هزار تومان معامله شد. قیمت مسکن برای واحدی 79متری و 18سال ساخت در خیابان فرهنگ متری 13میلیون تومان و برای واحدی 44متری در پل امیر بهادر متری 16میلیون و 495هزار تومان بوده است.

آپارتمانی 45متری و 14سال ساخت در میدان قزوین متری 18میلیون و 754هزار تومان و واحدی 61متری و 16سال ساخت در کوچه شهید کوهینی متری 18میلیون و 794هزار تومان معامله شد. همچنین یک واحد آپارتمان 49متری و دو سال ساخت در کوچه شهید شرفی متری 23میلیون و 342هزار تومان به فروش رفت.

قیمت مسکن در این محله نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، (مهر و آبان98) افزایش زیادی داشته است و اطلاعات موجود در سامانه اطلاعات بازار املاک نشان می‌دهد، در مهر و آبان سال گذشته، آپارتمان‌های این محله بین 5 تا 15میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است.

قیمت مسکن در منیریه تهران چند؟ (شهریور ماه 99) کلیک کنید پربیننده ترین قیمت‌های عجیب مسکن در قلب تهران/ آپارتمان‌های منطقه۶ تهران چند؟ اجاره‌ آپارتمان ۷۰متری در تهران چند؟/ ارقامی بزرگ برای واحدهای کوچک! قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران (جدول معاملات یک ماه اخیر) قیمت‌های عجیب اجاره بها در شمال تهران! افزایش سرسام آور قیمت مسکن در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن اجاره آپارتمان قیمت آپارتمان خرید خانه قیمت روز مسکن قیمت مسکن در تهران خرید و فروش مسکن قیمت آپارتمان در تهران قیمت مسکن تهران قیمت روز آپارتمان قیمت روز مسکن در تهران خرید خانه در تهران قیمت خانه قیمت روز خانه خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه لیست قیمت مسکن قیمت مسکن99 قیمت مسکن در سال99 قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران در سال 99 قیمت آپارتمان در سال 99 قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت قیمت مسکن سال ساخت معامله شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خشایار باقر پور با بیان اینکه کارهای تحقیقاتی ساخت مسکن اقتصادی از دو سال گذشته آغاز شده است، گفت: در ساخت این پروژه از تکنولوژی های نوین و هوشمندسازی استفاده کرده ایم و بازار هدف این پروژه مشخص و مصرف کننده نهایی است.

وی افزود: طبق هدف گذاری انجام شده برای افراد و زوج‌های جوان متراژ های کوچک هدف گذاری شده و برای خانواده های بزرگ و دارای فرزند متراژهای متوسط و بزرگ بین ۷۵تا ۹۰ متردر نظر گرفته شده است.

چه چیزی انگیزه انبوه‌ سازان نهضت ملی مسکن را کم می‌ کند؟

باقرپور با بیان اینکه ارزان سازی را در کنار ارتقای کیفیت در دستور کار خود قرار داده ایم بیان کرد: ساخت پروژه‌های مسکن اقتصادی در قالب یک شهرک هوشمند اقتصادی طراحی شده است به طوری که هزینه زمین در این پروژه ها صفر در نظر گرفته شده و با توجه به طراحی این شهرک که به صورت مجتمع اقامتی و تجاری است از طریق الحاقات زمین هزینه برای متقاضیان صفر شده است.

هدف گذاری ۴۰ هزار واحدی برای مسکن اقتصادی

طراح مسکن اقتصادی اظهار کرد:این طرح در بخش تعاون و با مشارکت مردم ساخته می شود و متقاضی تنها قیمت تمام شده ساخت را می‌پردازد.

باقرپور بیان کرد: زمین برای این طرح تامین و نقشه برداری های آن رو به اتمام است و از ۴۰ هزار واحد مسکن اقتصادی که هدف گذاری شده بود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در ۶۵۰ هزار متر مکعب تا ۱۰ روز آینده کلنگ زنی می‌شود.

تازه ترین خبرها از نهضت ملی مسکن

وی توضیح داد: کانال های تاسیساتی برای این پروژه پیش بینی کرده ایم و طبق توافقی که با اتحادیه دانش بنیان و طرح مسکن اقتصادی انجام شده از تمامی محصولات دانش بنیان در این طرح استفاده خواهد شد و استفاده از انرژی پاک و انرژی خورشیدی برای این پروژه پیش بینی کرده ایم.

او گفت: در مسکن اقتصادی سعی کرده ایم از تحریم ها دور باشیم و از تمامی امکانات و محصولات تولید داخل استفاده شده و به نوعی ارز آوری برای کشور داشته ایم.

طراح مسکن اقتصادی توضیح داد: در این طرح سوداگری را کنترل کرده و هر کد ملی تنها از یک واحد می تواند استفاده کند و برای جلوگیری از سوداگری در بازار اجاره در صورتی که فرد قصد اجاره و یا فروش واحد خود را داشته باشد باید از شیوه اجاره داری حرفه ای استفاده کند.

قیمت زمین در مسکن اقتصادی صفر شد

وی با بیان اینکه در این طرح قیمت زمین را حذف کردیم و قیمت واحدی که با تمامی امکانات به متقاضی تحویل داده می شود حدود متری ۳۰ میلیون تومان است، افزود: متقاضی بعد از تحویل هیچ هزینه دیگری ندارد چراکه واحد با امکانات کامل تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست و این طرح در زیر ساخت های مردمی و زیر ساخت های قانونی در حال ساخت است، بیان کرد: اخیرا طرح های از سوی برخی از دستگاه‌ها به اسم مسکن اقتصادی مطرح شده است که باید بگویم این طرح توسط اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران و در قالب مشارکت های مردمی و تعاونی ها ساخته می‌شود.

وی افزود: طبق هدف گذاری های انجام شده ساخت مسکن اقتصادی در قالب ۴۰ هزار واحد اجرایی خواهد شد.

کد خبر 848334 برچسب‌ها نهضت ملی مسکن قیمت مسکن و زمین خبر مهم مسکن تهران

دیگر خبرها

  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران