Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@03:35:19 GMT

عوامل فيلم مجبوريم به توکيو نرفتند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۶۸۵۱

عوامل فيلم مجبوريم به توکيو نرفتند

خبرگزاری آریا- گروه سازنده فیلم سینمایی «مجبوریم» تازه ترین اثر رضا درمیشیان در نخستین نمایش جهانی این فیلم در جشنواره توکیو2020 حضور نخواهند داشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، با وجود آغاز جشنواره توکیو ، به دلیل شرایط کرونا و پیشگیری از ابتلای این بیماری، عوامل این فیلم در این رویداد سینمایی حضور نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو (TIFF) یکی از معتبرترین جشنواره بین‌المللی بزرگ جهان و مهم‌ترین جشنواره‌ فیلم آسیا است که هرساله در توکیو ژاپن برگزار می‌شود که در این دوره میزبان «مجبوریم» پنجمین فیلم سینمایی رضا درمیشیان کارگردان فیلم های «عصبانی نیستم!» و «لانتوری» است.
پوستر خارجی این فیلم توسط مهدی فاتحی طراحی شده است.
«مجبوریم» پربازیگرترین و پر لوکیشن ترین فیلم درمیشیان است که فیلمبرداری آن در سه ماه در صد لوکیشن در تهران انجام شده که از این میان بخش عمده ای از آن در جنوب شهر تهران فیلمبرداری شده است.
سی و سومین جشنواره فیلم توکیو از تاریخ 31 اکتبر تا 9 نوامبر (10 تا 19 آبان) در ژاپن برگزار می شود.
کیهان کلهر ( موسیقی ) ، عبدالله اسکندری ( طراح گریم) ، هایده صفی یاری ( تدوین) ، محمد رضا دلپاک ( طراحی و ترکیب صدا) ، نظام الدین کیایی (صدابردار)، آیین ایرانی (فیلم بردار)، گلناز گلشن ( طراح لباس) ، امیرحسین حداد ( طراح صحنه)، فواد بوربور (مدیر تولید) ، فرید ناظر فصیحی (جلوه های ویژه بصری) ، حمیدرضا غفارزاده (دستیار اول کارگردان)، مینا سنگ سفیدی ( برنامه ریز ) و نوشین جعفری ( عکاس) از عواملی هستند که درمیشیان را در تولید فیلم همراهی کرده اند.
پخش کننده بین المللی این فیلم، مستقل های ایرانی (محمد اطبایی ) است.
بازیگران: فاطمه معتمدآریا ، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، بهمن فرمان آرا ، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده ، بابک کریمی ، همایون ارشادی ، پریوش نظریه ، رضا بهبودی ، احمد حامد، مریم بوبانی، راموناه شاه، هوشنگ قوانلو ، مسیح کاظمی ، سپیده علی محمدی ، غزل شجاعی ، خورشید چراغی پور، مهدی نصرتی، رویا بختیاری، محمد رضا مالکی، محمد حیدری، نسیم جمشیدی، محسن خویٔینی ها، حامد رحیمی نصر، حسین مسلمی، سیامک ادیب، یگانه ظرافتی ، نازی خاتمی ، شراره رنجبر ، یاسمین پازوکی ، حسام زارع مقدم ، مهناز کرباس چیان، حیدر طلوعی نیا ، سید داود مرتضوی ، سهیل قناعتی، فرهاد ریش سفیدی ، سعید اکبری ،سپهر سهرابی، علی بلوردی و... با حضور: ژاله علو.
«مجبوریم» به سرمایه گذاری و تهیه کنندگی رضا درمیشیان تولید شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عوامل فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، اسماعیل قزل‌سفلی با حضور در فرمانداری شهرستان زرقان و ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شرکت کرد.

وی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان زرقان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: نهایت ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار بگیرید تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، تصریح کرد: در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور، افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات مؤثری انجام دهند.

قزل‌سفلی ادامه داد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت و معتمدین خود را برای قانون‌گذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، اضافه کرد: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست‌جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمام عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رأی دادن با استفاده از صندوق‌های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان همه شعب اخذ رأی را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

کد خبر 751088

دیگر خبرها

  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • غرق شدن ۳ نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت
  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند