Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سرنوشت منطقه آزاد‌ "مهران" در مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص می‌شود. - اخبار استانها -

حجت اله هاشم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: سرنوشت منطقه آزاد‌ "مهران" در مجمع تشخیص مصلحت نظام مشخص می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طرح ایجاد منطقه آزاد مهران که سالیان متمادی است مطرح و فرازوفرودهای فراوانی را به خود دیده است با ارجاع آن به مجمع تشخیص مصلحت نظام در دستور این مجمع قرارداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه اعضای کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام به جهت بررسی ظرفیت‌ها، امکانات و زیرساخت‌های مهران جهت ایجاد منطقه آزاد به‌صورت میدانی به ایلام سفرکرده است گفت: در این سفر، سنجش ظرفیت‌ها و میزان تأثیرگذاری این منطقه در صورت تصویب بر اقتصاد و معیشت مردم به‌صورت میدانی موردبررسی قرار می‌گیرد.

بررسی نحوه واگذاری‌ها در تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشمساخت 3 اسکله تفریحی جدید در منطقه آزاد کیشمجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم موافقت کرد

هاشم بیگی در ادامه یادآور شد: ایجاد منطقه آزاد مهران که از مهم‌ترین مطالبه مردمی این استان است با نگاه مثبت کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص در گروه‌های تخصصی موردبررسی قرار خواهد گرفت و امیدواریم که نتیجه آن مثبت برای استان ایلام باشد.

به گزارش تسنیم؛ منطقه آزاد مهران از سال 1392 مطرح و تاکنون در چندین نوبت در مجلس ، دولت و شورای نگهبان موردبررسی و موافقت و مخالفت قرارگرفته است و درنهایت اختلاف‌نظر مجلس و شورای نگهبان در ارتباط با ایجاد مناطق آزاد جدید، در 31 اردیبهشت 99 به مجمع تشخیص مصلحت ارجاع شده است.

انتهای پیام/180/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مجمع تشخیص مصلحت نظام منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل فرابورس مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته وی شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بوده است (فیلم)
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • جدی ترین حرف‌های نعیمه نظام دوست در پشت صحنه برنامه مهران مدیری
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • بارش باران و پیدا شدن ۲ قبضه نارنجک در مهران
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام