Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدصادق ناظمی مسئول فنی شرکت دانش بنیانی اظهار کرد: ما در این شرکت موفق شدیم دستگاهی را طراحی کنیم که شامل ۳ بخش «دوربین»، «منبع نور سرد» و «دستگاهی برای کنترل گاز co۲» می‌شود.

وی با بیان اینکه از این دستگاه برای جراحی‌های مختلفی استفاده می‌شود، بیان کرد: جراحی کیسه صفرا، جراحی‌های لاغری، جراحی‌های مربوط به روده و… را می‌توان با استفاده از این دستگاه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان این دستگاه امریکایی، آلمانی و اروپایی هستند، گفت: در حال حاضر این دستگاه‌های خارجی در بیمارستان‌ها و مراکز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما ما توانسته‌ایم این دستگاه را از صفر تا صد طراحی کنیم به طوری که قیمت آن نصف نمونه‌های خارجی است.

ناظمی خاطر نشان کرد: در طول ساخت این دستگاه ۴ ورژن را طراحی کردیم که آخرین ورژن اکنون مورد تایید جراحان قرار گرفته و ما آمادگی کامل برای تولید انبوه داریم در صورتیکه بتوانیم سرمایه گذار جذب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این دستگاه مجوزهای اداره کل تجهیزات پزشکی را دارد، بیان کرد: این دستگاه به نوعی دستگاه عمل جراحی کم تهاجمی محسوب می‌شود.

ناظمی ادامه داد: با استفاده از این دستگاه، دو الی ۳ شکاف ریز در بدن بیمار ایجاد می‌شود و عمل جراحی صورت می‌گیرند که روند بهبودی بیمار بهتر از روش سنتی است؛ همچنین شتاب و جراحت کمتری به بدن بیمار وارد می‌شود و عوارض نیز کمتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: این دستگاه شامل ۳ بخش است که استفاده همزمان از آن برای جراحی و استفاده از دو بخش آن می‌تواند کاربردهای دیگری همچون آندوسکوپی و … داشته باشد.

وی تاکید کرد: ما در این شرکت توانایی تولید ۲۰ دستگاه در ۳-۴ ماه را داریم و می‌توانیم نیاز کشور به دستگاه را تامین کنیم؛ علاوه بر تامین نیاز نیز می‌توانیم به راحتی دستگاه را به کشورهای همسایه و بقیه کشورها صادر کنیم.

این طرح در یکی از رویدادهای فناورانه مربوط به سلامت برای جذب سرمایه گذار ارائه شد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1079578 برچسب‌ها شرکت دانش بنیان تجهیزات پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار

حسن یزدانی که با هماهنگی کادر فنی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد شرکت نکرده، این روز‌ها در باشگاهی در زادگاهش جویبار به‌شدت مشغول تمرینات بدن‌سازی و مرور فنون است تا بازگشتی باشکوه به میادین بین‌المللی و به‌طور اخص، تورنمنت حساس مجارستان داشته باشد.

 به‌گفته فیزیوتراپ حسن یزدانی، دامنه حرکتی کتف جراحی‌شده «پادشاه» به‌طور صددرصدی برگشته و وی از نظر گردش کتف، هیچ محدودیتی ندارد. هم‌چنین حسن یزدانی این روز‌ها تمریناتی بسیار پرفشار و انفجاری را با وزنه انجام می‌دهد که شنیده شده او حداقل ۲۰ درصد بیش‌تر از روز‌های پیش از عمل جراحی وزنه زده و تحمل فشار دارد.

یزدانی که تورنمنت بسیار پرفشار و رنکینگ‌دار پولیاک‌ایمره را در پیش خواهد داشت، طی تعطیلات اخیر در محل تمریناتش پذیرای تیم پزشکی و فیزیوتراپ‌هایش هم بود تا زیرنظر آن‌ها به تمرین بپردازد و پزشکان مستقیماً در جریان آخرین وضعیت آمادگی او قرار بگیرند. به‌نظر می‌رسد یزدانی صددرصد به روز‌های خوبش برگشته و بدون مشکل فیزیکی، مهیای درخشش در مجارستان شده‌است.

منبع: فرهیختگان

دیگر خبرها

  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • عکس| فیلم زندگی «تتلو» ساخته می‌شود؟
  • تصاویر فوق العاده از حمله پهپادهای تهاجمی روسیه به اهداف نظامی در اوکراین | ویدئو
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد