Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@00:11:49 GMT

برگزاری جشن های مجازی میلاد حضرت رسول اکرم (ص) 

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۷۵۲۱

برگزاری جشن های مجازی میلاد حضرت رسول اکرم (ص) 

یونس میجانی گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، برگزاری جشن نبوی به مدت ۲ شب بود که به همین منظور شامگاه گذشته با همکاری هیئت امنا و امام جماعت مسجد و به همت بچه های مسجدی کانون این جشن به صورت مجازی برگزار شده و امشب نیز برگزار می شود.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)، گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، برگزاری جشن نبوی به مدت ۲ شب بود که به همین منظور شامگاه گذشته با همکاری هیئت امنا و امام جماعت مسجد و به همت بچه های مسجدی کانون این جشن به صورت مجازی برگزار شده و امشب نیز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!







مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: از ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای این جشن ها سخنرانی در باب فضائل حضرت رسول اکرم (ص) و مولودی خوانی است.






وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این هفته، اجرای مسابقه های نقاشی، رنگ آمیزی و قصه گویی با محوریت زندگانی رسول مهربانی است که ویژه گروه سنی کودکان بوده و به صورت مجازی برگزار می شود و در همین راستا کودکان باید با همکاری والدین تصاویری از نقاشی ها و رنگ آمیزی ها و همچنین فایل صوتی از قصه گویی خود را از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کنند.







میجانی ابراز کرد: همچنین پویش دلنوشته خطاب به پیامبر رحمت، شعر و مولودی خوانی را برگزار کرده و نوجوانان علاقمند به شرکت در این پویش می بایست فیلمی کوتاه از اجراهای خود را در رشته های یاد شده از طریق مجازی برای امام جماعت مسجد ارسال کرده و جایزه دریافت کنند.






مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در هفته وحدت، برگزاری پویش جشن خانگی است و در همین راستا اعضای خانواده ها، دور هم جمع شده و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را جشن گرفته و سپس تصاویری از تزئین منزل و برگزاری جشن برای ما ارسال کرده تا جایزه دریافت کنند.






وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز مسابقه پخت کیک ویژه بانوان برگزار شده و در این راستا بانوان می بایست در منازل خود کیک پخت کرده و سپس متناسب با این ایام آنها را تزئین کرده و تصاویر کیک ها را برای ما ارسال کنند، ما نیز به بانوانی که به بهترین شکل ممکن کیک ها را تزئین کرده اند، جوایزی اهدا می کنیم.

 




میجانی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه ها و پویش های مجازی تا ساعت ۲۳ امشب فرصت دارند تصاویری از آثار خود را به شماره موبایل ۰۹۱۳۷۳۱۵۸۹۴ در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه یادآور شد: همچنین با همکاری هیئت امنا و امام جماعت مسجد و نیز به همت اهالی محله مسجد شله زرد نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل توزیع شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش جشن خانگی هفته وحدت امام جماعت مسجد حضرت رسول اکرم برگزاری جشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و سیره امامان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مناطق مختلف مازندران روز شنبه سیاه پوش می‌شود و در سراسر این استان ولایت مدار، هیأت‌ها، مبلغین، روحانیت و مداحان به همراه اقشار مختلف مردم، مراسم دسته روی و سینه زنی برگزار می‌کنند.

باقری با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت و تشریح برنامه‌های دهه کرامت از ایام میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه تا میلاد سراسر نور و رحمت
علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امسال در دهه کرامت هیأت‌ها در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های متنوع، از جمله موکب شادی و نشاط،
برنامه‌های خواهر و برادری، مسابقات فرهنگی وهنری، تشویق حجاب و عفاف، ایستگاه‌های قرآنی وفرهنگی و.... شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی را با استفاده از سنت و سیره اهل البیت (ع) در جامعه و آحاد مردم نشر خواهند داد و ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6094809

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند