Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی کمیته امداد قم اکبر میرشکار قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار و خیران که در مرحله اول و دوم پویش ایران همدل با تمام توان خود این نهاد را همراهی کردند اظهار داشت: مرحله سوم این پویش نیز همزمان با ایام میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت در یازدهم آبان ماه آغاز و تا بیست و هفتم آبان ماه ۹۹ همزمان با سالروز شهادت  شهید مهدی زین الدین ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به اینکه تمام کارکنان این نهاد باز هم با یک اقدام جهادی در این پویش خواهند درخشید تصریح کرد: اقلام غذایی و معیشتی از محل وجوهات نقدی خریداری مراسمی در سالروز شهادت زین الدین بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی سبد کالای معیشتی را شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات دانست و افزود: ارزش هر سبد غذایی سه میلیون ریال است.

مدیرکل کمیته امداد قم با دعوت از مردم برای مشارکت در این امر خداپسندانه بیان کرد: نیکوکاران و خیران می توانند با واریز وجوهات خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ با عنوان کمک های مومنانه در مرحله سوم پویش ایران همدل شرکت کنند.

برچسب‌ها قم کمک های مردمی همدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم کمک های مردمی همدلی قم کمک های مردمی همدلی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس