Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@07:10:57 GMT

پیش‌بینی وضعیت بورس بعد از انتخابات آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۴۹۴۴۰

پیش‌بینی وضعیت بورس بعد از انتخابات آمریکا

در آخرین روز معاملات بازار سهام قبل از انتخابات آمریکا شاخص کل بازار سهام به دلیل عرضه در نمادهای شاخص‌ساز نزولی شد، اما روند بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا چه می‌شود؟

قدس آنلاین: باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا گفت: دو سناریو برای بعد از انتخابات آمریکا وجو دارد اول اینکه بایدن پیروز شود که بازار سهام روندی متعادل پیدا خواهد کرد و رشدی منطقی خواهد داشت اما اگر ترامپ پیروز شود روند بازار سهام به دلیل رشد قیمت دلار در میان مدت بازار سهام رشد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس افزود: بازار سهام به دلیل اینکه همیشه آینده را می‌خرد انتظار کاهش قیمت دلار به دلیل پیروزی بایدن را داشت به افزایش قیمت دلار واکنشی نشان نمی‌داد اما با مشخص شدن تکلیف انتخابات آمریکا بازار سهام به نوسان قیمت دلار واکنش نشان خواهد داد.

منبع: گسترش صنعت

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بورس پیش بینی دلار انتخابات آمریکا انتخابات آمریکا بعد از انتخابات بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۴۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس

علی ملک لی تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته با عدد دو میلیون و ۲۰۸ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته و رشد خوب بیش از ۴.۵ درصدی، به عدد دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید تا هفته‌ای سراسر سبز در بورس تهران رقم بخورد.

او افزود: شاخص کل با رشد خوب هفته گذشته، توانست محدوده ۲.۳۰۰.۰۰۰ واحد را به سمت بالا شکسته و در این منطقه تثبیت شود. با توجه به شرایط، انتظار داریم به روند صعودی خود در میان مدت ادامه دهد. حمایت شاخص کل محدوده ۲.۲۶۰.۰۰۰ واحد است‌.

 

این تحلیلگر بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: شاخص کل هم وزن که نماگر بهتری از وضعیت بورس تهران است، اما رشد بیشتری نسبت به شاخص کل داشت. این شاخص در روز اول کاری هفته گذشته با عدد ۷۲۳ هزار واحد شروع به کار کرد و پس از رشد بیش از ۵.۵ درصدی، در پایان هفته به تراز ۷۶۳ هزار واحد رسید.

او می‌گوید: حمایت معتبر این شاخص نیز محدوده ۷۵۰.۰۰۰ واحد است و در صورتی‌که بتواند محدوده ۷۸۰ هزار واحد را با قدرت به سمت بالا بشکند، روند صعودی جدید آغاز می‌شود.

شایان ذکر است دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها تاثیر بگذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار در روند اصلاحی افتاد
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار