Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سخنرانی تلویزیونی امروز رهبر انقلاب درباره انتخابات آمریکا گفت: سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی بر مبنای گفتمان انقلاب اسلامی، نظرات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

او بیان کرد: در حال حاضر تغییر رئیس جمهور آمریکا برای ما تفاوت زیادی ندارد، زیرا راهبرد ما دارای مبانی، اصول و ثبات مشخصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: اینکه رئیس جمهور آمریکا از حزب دموکرات یا جمهوری‌خواه باشد از اهمیت خاصی برای ما برخوردار نیست، زیرا برخورد آمریکایی‌ها با نظام و انقلاب اسلامی همواره با نوعی ضدیت همراه بوده و رفت و آمد روسای جمهور مختلف فرقی ندارد.

سجادی یادآور شد: آمریکایی‌ها تحت تاثیر لابی‌های صهیونیستی و گروه‌های خاصی هستند، تنها به منافع خودشان فکر می‌کنند و طمع‌های استکباری الگوی رفتاری آن‌هاست.

او گفت: تا به امروز اقدامات آمریکایی‌ها تنها نشان‌دهنده عناد با جمهوری اسلامی و مردم آن‌ها بوده و اینکه بعضی‌ها می‌گویند اگر رئیس جمهور تغییر کند وضعیت بهتر یا بدتر می‌شود، اظهار نظری بی اساس و متوهم است.

بیشتر بخوانید

نباید امیدی به آمریکایی‌ها داشت/ سیاست ما با آمریکا باید مبارزه باشد هر کس رئیس جمهور آمریکا بشود، بر روی سیاست ما تأثیری ندارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری نامزدهای انتخاباتی آمریکایی ها رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک

دریافت 25 MB کد خبر 6091310

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • فیلم/انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • انتقاد دانشجوی فعال زن آمریکایی از لابی‌ صهیونستی ایپک
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟