Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر با رئیس هیئت فوتبال شهر سیرجان دیدار و گفت‌وگو کرد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی باشگاه گل‌گهر، رییس هیئت فوتبال شهرستان سیرجان صبح امروز با سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اصغر حدیدی در این دیدار که در مجموعه فرهنگی و ورزشی سردار شهید سلیمانی صورت گرفت از تلاش‌های سرمربی و کادرفنی به خاطر آماده‌سازی تیم گل‌گهر به بهترین شکل ممکن تشکر و برای پیروزی در بازی‌های آتی این تیم در لیگ برتر اظهار امیداواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر قلعه‌نویی نیز در این دیدار، با اشاره به زیرساخت‌ها و امکانات مناسب و استاندار مجموعه‌های ورزشی در سیرجان، از حمایت‌های مدیران ورزش شهرستان و مدیران شرکت و باشگاه گل‌گهر تقدیر و اظهار امیدواری کرد با تداوم این حمایت‌ها و لطف هواداران، تیم گل‌گهر بتواند پله‌های موفقیت را طی کند.

سرمربی گل‌گهر در جریان این بازدید که برخی از مسئولین باشگاه نیز او را همراهی می‌کردند، گفت: مکان‌ها و مجموعه‌های ورزشی گل‌گهر از امکانات و استاندارد‌های خوبی برخوردار بودند و این بسیار مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: اینکه شرکت گل‌گهر و باشگاه به ایجاد و گسترش زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش در سیرجان توجه ویژه‌ای دارد، قابل تقدیر است و واقعا باید به همه کسانی که در این راه نقش داشته اند، خداقوت گفت. بیشتر بخوانید: زکی‌پور به گل‌گهر سیرجان پیوست

انتهای پیام/

برچسب ها: گل گهر قلعه نویی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر گل گهر قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی

در هفته بیست و ششم لیگ برتر، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین در ورزشگاه اختصاصی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در اولین دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میزبان تیم شمس آذر قزوین شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان ماریوس اوزونیدوس که در دیدار رفت با تساوی یک بر یک تنها به دریافت یک امتیاز رضایت داده بودند، در این دیدار خانگی نیز با وجود آنکه در دقایق پایانی دو شانس گلزنی داشتند، نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند.

کد خبر 750932

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!