Web Analytics Made Easy - Statcounter

لایپزیش در حالی از پاری سن ژرمن میزبانی می کند که تیم توماس توخل، سه ستاره بزرگ خط حمله خود یعنی نیمار، ام باپه و ایکاردی را در اختیار ندارد

در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های لایپزیش و پاری سن ژرمن مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی لایپزیش و پاری سن ژرمن:

اطلاعات بازی لایپزیش و پاری سن ژرمن تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 14 آبان 1399 (4 نوامبر 2020) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: ردبول آرنا، لایپزیش داور: شیمون مارسینیاک (لهستان) بررسی وضعیت تیم های لایپزیش و پاری سن ژرمن

78 روز پس از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019 و پیروزی مقتدرانه 3-0 پاری سن ژرمن مقابل لایپزیش، این دو تیم بازهم با یکدیگر روبرو می شوند، اما در شرایطی متفاوت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایپزیش در حالی برابر پاری سن ژرمن قرار می گیرد که هفته جالبی را سپری نکرده اما انگیزه زیادی برای اثبات خود دارد. لایپزیش پس از شکست سنگین برابر منچستریونایتد، صدر جدول بوندسلیگا را از دست داد اما آن ها با هدف انتقام از پاری سن ژرمن که مصدومان متعددی دارد، پا به میدان خواهند گذاشت. علاوه بر انگیزه انتقام، لایپزیش می خواهد با کسب سه امتیاز این بازی، در شرایط خوبی برای صعود از گروه قرار گیرد اما باخت می تواند وضعیت آن ها را پیچیده کند. پاری سن ژرمن هم شرایط چندان بهتری نسبت به لایپزیش ندارد؛ آن ها لیگ قهرمانان را با شوک شکست خانگی مقابل منچستریونایتد آغاز کردند اما با پیروزی در خانه باشاک شهیر، کمی شرایط آن ها سر و سامان یافت. با این حال، توماس توخل برای این بازی چندین مهره مهم خود از جمله نیمار، ام باپه و ایکاردی، سه مهاجم اصلی خود را در اختیار ندارد و کار تیم پاریسی در آلمان راحت نخواهد بود.

ترکیب احتمالی تیم های لایپزیش و پاری سن ژرمن

لایپزیش (3-4-3): گولاچی | اوربان، اوپامکانو، کوناته | هنریکس، کمپل، انکونکو، آنخلینیو | دنی اولمو، یوسف پولسن، فورسبرگ

پاری سن ژرمن (3-3-4): ناواس | فلورنتزی، دنیلو پریرا، کیمپمبه، کورزاوا | آندر هررا، مارکینیوش، گیه | دی ماریا، مویزه کین، سارابیا

غایبان  لایپزیش و پاری سن ژرمن

لایپزیش: لوکاس کلوسترمان، کوین لایمر، نوردی موکلیه (مصدوم)

پاری سن ژرمنخوان برنات، مارکو وراتی، یولیان دراکسلر، نیمار، کیلیان ام باپه و مائورو ایکاردی (مصدوم)

جایگاه لایپزیش و پاری سن ژرمن در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 2 پاری سن ژرمن 1 0 1 3 2 1 3 3 لایپزیش 1 0 1 2 5 3- 3 رویارویی های پیشین لایپزیش و پاری سن ژرمن در تنها رویارویی رسمی دو تیم، پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 20-2019 توانست لایپزیش را 3-0 شکست دهد بهترین بازیکنان  لایپزیش و پاری سن ژرمن از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز لایپزیش کریستین انکونکو (7.3) آنخلینیو (2) کریستین انکونکو، کوین کمپل (1) پاری سن ژرمن کیلیان ام باپه (7.2) مویزه کین (2) کیلیان ام باپه (2) نکات آماری بازی لایپزیش و پاری سن ژرمن لایپزیش در 4 رویارویی اخیرش مقابل تیم های فرانسوی پیروز نشده است (2 تساوی و 2 باخت) پاری سن ژرمن در 6 بازی خارج خانه اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است (4 برد و 2 تساوی) پیش بینی هواسکورد

لایپزیش 2-1 پاری سن ژرمن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت

 توقف شاگردان لوئیس انریکه برابر لوآور، بیش از پیش انتظار آنها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه را طولانی کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌یکم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لوآور برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی 3-3 همراه شد.

کریستوفر اوپری در دقیقه 19 گل نخست را برای تیم لوآور به ثمر رساند، اما تنها 10 دقیقه بعد بردلی بارکولا گل تساوی را برای پاریسی‌ها زد. با این وجود PSG برنده به رختکن نرفت، چرا که آندره آیو در دقیقه 38 بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کرد. برتری لوآور با زدن گلی دیگر در دقیقه 61 این بار توسط المامی توره از روی نقطه پنالتی تثبیت شد.

پاریسی‌ها با گلزنی مدافع مراکشی‌شان اشرف حکیمی در دقیقه 78 به بازگشت به بازی امیدوار شدند و در نهایت گونچالو راموس با گلی که در دقیقه 5+90 زد میزبان را از شکست خانگی نجات داد، آنهم در حالی که این تیم چهارشنبه شب در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود تا دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، پاری‌سن‌ژرمن 70 امتیازی شد و فاصله‌اش با موناکوی رده دومی را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه فرار پاری سن ژرمن از شکست مقابل قعرنشین

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین