Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با انتشار پیامی در فضای مجازی ضمن اشاره به نگاه حکیمانه رهبر انقلاب نوشت: اعتبار آمریکا نه فقط در جهان اسلام، که در اروپا و جهان غرب هم افول کرده است.

خبرگزاری میزان -  کاظم غریب‌آبادی سه‌شنبه شب با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود به اظهارات امروز رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) اشاره کرد که فرمودند: «علت اصلی دشمنی آمریکا با نظام اسلامی ایران، زیر بار سیاست‌های ظالمانه نرفتن و به رسمیت نشناختن سلطه آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دشمنی ادامه خواهد داشت و تنها راه برطرف کردن آن، این است که طرف مقابل از این تصور که بتواند به ملت و دولت ایران ضربه اساسی وارد کند، مأیوس شود».

بیشتر بخوانید: مقام معظم رهبری: سیاست ما درباره آمریکا با رفت‌وآمد اشخاص تغییر نمی‌کند/ باید قوی شویم تا مأیوس شوند

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اظهار کرد: روز به روز، نگاه حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی از شواهد و عینیت بیشتری برخوردار می‌شود. اعتبار آمریکا نه فقط در جهان اسلام، که در اروپا و جهان غرب هم افول کرده است.

وی افزود: امروزه، در کنار معضلاتی نظیر تهدید جنگ، ناامنی، تحریم و تروریسم، معضلی نیز به نام آمریکا داریم که من از آن به عنوان «معضل بزرگ» یاد می‌کنم که خود، سرمنشا بسیاری از مشکلات جهان امروز است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: غریب آبادی رهبر انقلاب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غریب آبادی رهبر انقلاب ا مریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد

به گزارش «تابناک»، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر