Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، علی عیسی زاده اعلام کرد که این تیم از لحاظ جذب بازیکن شرایط خوبی دارد و تنها مشکل آنها، کمبود زمان است.

عیسی زاده در مورد نقل و انتقالات صنعت نفت و شرایط این تیم برای حضور در لیگ بیستم گفت: آخرین تیمی بودیم که وارد بازار نقل و انتقالات شدیم. تیم ما حدود 2 ماه بلاتکلیف بود. این ضربه بزرگی به تیم ما از لحاظ جذب بازیکن و آماده سازی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خداروشکر توانستیم در مدت کمی، تیم را جمع کنیم و یک اردوی 7 روزه نیز در تهران برگزار کردیم. از نظر آمادگی، اگر مدتی زمان داشتیم، می توانستیم لیگ را خیلی خوب شروع کنیم. آماده سازی نیاز به زمان دارد و مقداری از سایر تیم ها عقب هستیم.

عیسی زاده اظهار داشت: اینکه لیگ چند روز به تعویق افتاد، برای ما خوب بود ولی باز هم زمان کم داریم. از زمانی که کارمان را شروع کردیم و مربی تیم را جذب کردیم و بازیکنان جدید را به خدمت گرفتیم، تقریبا یک ماه گذشته که زمان کمی است.

مدیرعامل آبادانی ها در مورد اینکه 11 بازیکن از تیم جدا شده و 11 بازیکن جدید نیز جذب شده اند، گفت: تقریبا تیم ما به طور کامل جدا شده و به یک تیم جدید تبدیل شده ایم. خودمان هم فکرش را نمی کردیم بتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم. بازیکنانی که به خدمت گرفته ایم، اکثرا بومی هستند و تعدادی هم از استان های دیگر به خدمت گرفته ایم. روی هم رفته وضعیت تیم خوب است.

او گفت: ما روز شنبه بازی داریم و دیگر اردویی برگزار نخواهیم کرد. از آنجا که دیدار نخست ما در آبادان است، سفری نخواهیم داشت و در شهر خودمان به مصاف پیکان می رویم.

وی ادامه داد: بازی های ابتدایی ما خیلی سخت است. از 5 دیدار ابتدایی ما، 3 دیدارمان با نمایندگان ایران در آسیا است. ما باید به مصاف پدیده، استقلال و پرسپولیس برویم. باید رقابت های سختی را در ابتدای لیگ بیستم انجام بدهیم.

مدیرعامل صنعت نفت که با رادیو ایران گفت و گو می کرد، در مورد اینکه تیم او در لیگ بیستم به چه رتبه ای دست پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: ما تیم خوبی داریم و اگر زمان بیشتری داشته باشیم، به هماهنگی بیشتر می رسیم. امیدواریم جایگاه خوبی داشته باشیم. به سقوط فکر نمی کنیم و یقینا در نیمه بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت نقل و انتقالات علی عیسی زاده آبادانی ها تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

طرفداری | نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران