Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان باز هم در مقطعی حساس و در دیداری مهم و کلیدی تیمش را به سمت پیروزی هدایت کرد.

زین الدین زیدان در پایان دیدار تیمش مقابل اینتر در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با برد 3-2 آنها همراه شد، به گفتگو با خبرنگارن پرداخت. این اولین برد رئال مادرید بعد از 4 بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادریدف زیزو گفت:

نمایش خوبی از جانب ما بود. سه گل به ثمر رساندیم و پرس سنگینی اعمال کردیم و این کاری بود که می خواستیم انجام دهیم. این یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود و دیداری نزدیک که آنها خیلی زود حساب کار را 2-1 کردند. نیمه دوم برای ما کمی سخت تر بود، اما وقتی مقابل تیمی مثل اینتر قرار می گیرید باید انتظار چنین چیزی را داشته باشید. بازی واقعاً خوبی بود. باید سه امتیاز این مسابقه را کسب می کردیم و این کار را هم کردیم. بعد از تلاشی که بازیکنانم به کار گرفتند بسیار خوشحالم. تا پایان جنگیدیم و سزاوار پیروزی بودیم.

دوست دارم بگویم که عملکرد ما در آلمان بسیار بسیار خوب بود. تساوی یک نتیجه معمولی بود، و درست است که بازی امشب هم خیلی پایاپای بود، اما فکر می کنم شایسته برد بودیم. در هر تورنمنتی بازی های سختی وجود خواهند داشت، و هیچوقت بازی آسانی نخواهد بود. این حقیقت که امشب موفق به کسب پیروزی شدیم خیلی خوب است.

تعویض های زیدان

تعویض ها به این منظور انجام می شوند که چیز جدیدی به تیم اضافه کنند و واقعیت این است که حرکت وینیسیوس و رودریگو روی گل سوم ما بسیار خوب بود و همه در آن نقش داشتند. ما باید سه امتیاز با همکاری وینیسیوس و رودریگو به دست می آوردیم و او گل بسیار زیبایی به ثمر رساند و باید برای هر دوی آنها خوشحال باشیم.

سرخیو راموس

100 گل برای او مسئله کوچکی است. می دانیم که او چه بازیکن فوق العاده ای است و من خوشحالم چون امشب راموس مثل همیشه نقش بسیار مهمی داشت و گلزنی هم کرد. او کاپیتان ماست و مسلماً رهبر تیم است و می خواهیم تا ابد کنار ما باشد. کاری که او انجام می دهد، و نشان می دهد که همیشه اشتیاق دارد، هیچ شکی ندارم که اینجا خواهد ماند و به تاریخ نویسی ادامه خواهد داد.

وضعیت ادن هازارد

هازارد برخوردی با بازیکن اینتر داشت، اما همانطور که گفتید، ضربه به پای دیگر او وارد شد. جایی برای نگرانی نیست و تنها یک ضربه کوچک بود. در مورد هازارد و مارکو آسنسیو می دانیم که در نقطه ای هستند که باید سخت تلاش کنند. همه می دانیم که آسنسیو برای مدتی طولانی از میادین دور بوده و درست مثل هازارد است. آنها خوب کار می کنند. همگی در حال پیشرفت هستیم و باید همینطور ادامه دهیم. هرکاری که انجام می دهیم، به عنوان یک تیم عمل می کنیم و در هر بازی لیگ قهرمانان باید زحمت بکشید که در نهایت هم موفق شدیم سه امتیاز را کسب کنیم.

انتقاد ها

تیم شخصیت فوق العاده ای دارد و بازیکنان می خواهند ثابت کنند که می توانند خوب بازی کنند. اتفاقاتی که بیرون از زمین جریان دارد، می دانیم که همیشه وجود خواهد داشت. وقتی از من سوال می کنید جواب می دهم و همیشه جواب من یکسان خواهد بود. اینجا هستیم تا به عنوان یک تیم عمل کنیم. می دانیم که پیروزی در تمام بازی های فصل سخت خواهد بود چون هیچ بازی آسانی وجود ندارد. تیم دیگری را نمی بینم که در هر مسابقه به راحتی پیروز شود، اما می دانیم که وقتی مثل یک تیم واحد بازی می کنیم، شکست دادن ما سخت می شود.

تعادل در ترکیب رئال مادرید

همیشه باید بین دفاع و حمله تعادل داشته باشید. ما با تیم بسیار خوبی روبرو شدیم. آنها این را نشان دادند. آنها روی ضدحملات خوب هستند. سه هفته پیش در مورد اینکه نمی توانیم به حد کافی گلزنی کنیم صحبت می کردیم و حالا بحث گل خوردن مطرح می شود. ما باید به سخت کوشی ادامه دهیم چون دستیابی به هر دو مورد به صورت همزمان - به ثمر رساندن گل های زیاد و گل نخوردن - سخت است. ما اینجا هستیم و سخت تلاش می کنیم و فکر نمی کنم تعداد کسانی که به این ترکیب تردید دارند، زیاد باشد. باید متحد بمانیم و مثل یک تیم عمل کنیم. این کاری است که سعی در انجامش داریم.

پیامی برای دیگو مارادونا

دوست دارم از او به خاطر شخصیت فردی خود و بازیکنی که بود، حمایت کنم. او به تازگی 60 ساله شده است. خیلی از افراد به او پیام فرستاده اند و من هم همین کار را می کنم. واقعاً امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود، چون این چیزی است که برای او و خانواده اش می خواهیم.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی توانست در پایان 90 دقیقه، با سپاهان به نتیجه تساوی دست پیدا کند ولی در دقایق پایانی وقت های اضافه و روی یک اشتباه توسط مدافعین این تیم، زردپوشان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که رامین رضاییان در دقیقه 118 آن را به گل تبدیل کرد تا اصفهانی ها راهی دور بعد شوند.

احسان علوان زاده بازیکن استقلال ملاثانی درخصوص بازی مقابل سپاهان به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی مقابل تیم پر مهره سپاهان به نمایش گذاشتیم، فکر‌می کنم تمام اهالی فوتبال از ما رضایت داشتند. چه تماشاگرانی که درون ورزشگاه بودند و مردمی که در خانه پای تلویزیون ها بازی را دیدند.

او گفت: در ابتدای بازی باتوجه به قدرت سپاهان و حملات این تیم، کمی عقب نشین نشستیم که برای هر تیمی طبیعی است. ولی بازی بدون توپ را تمرین کرده بودیم و تمامی فضا هارا بسته بودیم. به هرحال مقابل تیم پر ستاره‌ای بازی داشتیم و تاکتیک این بازی از پیش برای ما مشخص بود و آن را تمرین کرده بودیم.

بازیکن استقلال ملاثانی اضافه کرد: در نیمه اول در یک غافلگیری گل را دریافت کردیم و در بین دو نیمه با صحبت های سرمربی جوان که همانند یک دوست در کنار ما است، توانستیم به بازی برگردیم و مانند بازی های همیشگی مان وارد بازی شویم. توپ را در اختیار داشتیم و حملاتی را هم روی دروازه سپاهان داشتیم که در یک موقعیت خود من تک به تک شدم که توپ زیر پایم گم شد و نتوانستم ضربه مناسبی را بزنم. ولی هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد، حملات ما بیشتر می‌شد. در یک صحنه شوت میلاد وارد دروازه نیازمند شد که همگی شوکه شدیم از این گل زیبا و توانستیم بازی را به 120 دقیقه ببریم.

علوان زاده اضافه کرد: قطعا بازی کردن مقابل تیم سپاهان کار ساده ای نیست، هرآنچه سرمربی به ما گفته بود را اجرا کردیم و تمامی فضاهارا روی بازیکنان این تیم بسته بودیم. رامین رضاییان که در هر مسابقه چندین موقعیت به دست می‌آورد، در این بازی قفل شده بود و این نشان از دوندگی بالای تیم ما دارد. جا دارد به تمامی بازیکنان خسته نباشید بگویم، حق بچه ها حضور در لیگ برتر است و در این بازی که پخش از شبکه های تلویزیونی هم بود، کیفیت فنی خود را به نمایش گذاشتند.

او در پایان گفت: دو دقیقه وقت کم آوردیم و اگر بازی به ضربات پنالتی می رفت، شاید می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم و شگفتی ساز اصلی این رقابت ها باشیم. واقعا حیف شد ولی در مقابل امکاناتی که ما داریم، این که بتوانی سپاهان را تا دقیقه ۱۱۸ هم متوقف کنی کار بزرگی کرده ای. در ادامه راه در لیگ یک به دنبال ارائه بازی های این چنینی هستیم و می‌خواهیم لیگ را با سیاوش اکبرپور به پایان برسانیم.

دیگر خبرها

  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود