Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  استاندار خراسان شمالی در دیدار با سفیر جدید ایران در کشور گرجستان گفت: برای توسعه و مراودات اقتصادی استان راهی جز ارتباط با سایر کشور‌ها نداریم.

محمد علی شجاعی با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه استان افزود: سند توسعه صادرات استان تهیه و در راستای آن جلسات مختلف با سفرای ایرانی و خارجی برگزار کرده ایم تا زمینه مراودات خارجی استان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

روابط آخال با خراسان شمالی را گسترش می‌دهیم

او به تولید لوله‌های قابل استفاده در حوزه نفت و گاز، محصولات پتروشیمی، سیمانی و آلومینا و محصولات فولادی و سایر ظرفیت‌های تجاری استان اشاره کرد و افزود: تجار استان با بیش از ۲۵ کشور دنیا مراودات تجاری دارند.

شجاعی با مهم دانستن ایجاد و گسترش روابط استان با سایر کشور‌ها از سفیر جدید ایران در گرجستان برای بررسی ظرفیت‌های قابل ارائه برای سفر به استان دعوت کرد.

اکبر قاسمی سفیر جدید ایران در کشور گرجستان نیز در این دیدار ضمن ارزنده خواندن دیدگاه‌ها و اقدامات استاندار خراسان شمالی در سامان بخشی به مراودات خارجی این استان، امور اقتصادی را اولویت کاری خود ذکر کرد و افزود: بدنبال تحول در روابط بین دو کشور هستم و از ظرفیت استان خراسان شمالی در این مسیر استفاده و همکاری لازم را خواهیم داشت.

او همچنین از سفر خود به استان خراسان شمالی برای بررسی ظرفیت‌های استان پس از آغاز ماموریت خود در گرجستان خبر داد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی مراودات خارجی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، اراده طرفین بر گسترش روابط اقتصادی
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن