Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@18:11:32 GMT

تست شخصیت؛ به چه کسی اول کمک خواهید کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۳۷۴۲

تست شخصیت؛ به چه کسی اول کمک خواهید کرد؟

ویژگی‌های مختلفی که شخصیت ما را مشخص می‌کنند، انتخاب و تصمیم گیری ما را نیز مشخص می‌کنند.

به گزارش شریان نیوز،انتخاب‌های ما رابطه مستقیمی با شخصیت ما دارد. ویژگی‌های مختلفی که شخصیت ما را مشخص می‌کند، انتخاب و تصمیم گیری ما را نیز مشخص می‌کنند؛ بنابراین بسته به انتخاب و تصمیمات فرد، نوع شخصیت وی نیز مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تست شخصیتی که در زیر به شما ارائه می‌کنیم، از این مسئله الهام گرفته شده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید، این است که به تصویر زیر نگاه کنید و از میان این افراد، یکی را انتخاب کنید که در ابتدا به آن کمک خواهدی کرد.

این تست را انجام دهید. با توجه به گزینه نخستی که به ذهن شما خطور می‌کند، این آزمون شخصیت شما را نشان می‌دهد. زمان زیادی برای فکر کردن نیاز ندارید. پس به تصویر نگاه کنید؛ انتخاب کرده و سپس توضیحات زیر را بخوانید.

۱- پرستار

اگر پرستار را انتخاب می‌کنید، به این معنی است که شما فرد خوشبختی هستید.

پرستار فردی است که شاید نیاز به کمک نداشته باشد. انتخاب تو برای کمک به پرستار به معنای آن است که شما فردی آسانگیر در زندگی هستید و مشکلات سخت شما را در این جهان اذیت نمی‌کنند.

شاید شما در ابتدا پرستار را دیده اید و به او کمک کرده اید تا پرونده‌های خود را جمع کند. رنگ‌های شاد زندگی شما را به خود جلب می‌کند و شما به طبیعت خود خوشبین هستید؛ تا جایی که فکر می‌کنید اطرافیان تان عملکرد خوبی دارند. به راحتی با مردم ارتباط برقرار می‌کنید. شما اعتقاد جدی دارید که مراحل تاریک زندگی صرفا موقتی هستند.

۲- مرد عصا دار

اگر تصمیم دارید به مرد دارای عصا کمک کنید، به این معناست که شما رهبری طبیعی هستید.

این تصویر، فردی را با عصا به هنگام سقوط نشان می‌دهد. کمک به او بدین معناست که شما ذاتا یک فرمانده و رهبر به شمار می‌روید. می‌توانید شخصی را ببینید که با عصای خود راه می‌رود؛ اما نمی‌خواهید وقت او را در حالی که در انتظار کمک به سر می‌برد، تلف کنید.

شما به او کمک می‌کنید تا بلند شود و برود. این بیانگر مهارت رهبری شماست. شما به دیگران کمک می‌کنید و افراد قدرتمند را جذب می‌کنید. کمک به این فرد، اولویتی برای شما می‌شود؛ چرا که این مسئله که او تلاش دارد تا با وجود پا‌های شکسته اش، به تنهایی راه برود را تقدیر می‌کنید. شما فردی پویا، منظم، عقلانی و دارای قدرت خارق العاده برای تمرکز در زندگی هستید.

۳- پسر گریان

اگر پسری را انتخاب می‌کنید که گریه می‌کند، این به معنای دلسوزی شماست.

پسر گریه می‌کند و هیچ کس علت واقعی آن را نمی‌داند. کودکان به دلایل بسیاری گریه می‌کنند؛ برخی از آن‌ها ممکن است خطرناک باشد و برخی اینگونه نیست. کمک به کودک به این معنی است که شما فردی حساس هستید و نمی‌توانید تا رنج دیگران را تحمل کنید.

۴- پیرزن

کمک به پیرزن به معنای خوش بین بودن با احساس اخلاقی بالاست.

این عکس به وضوع نشان می‌دهد پیرزن برای راه رفتن به کمک احتیاج دارد. از آنجا که او عینک مشکی به چشم دارد، نمی‌توان نتیجه گرفت که او نابیناست یا نه. کمک به این پیرزن به معنای تأکید بر اخلاق در تربیت شماست.

شما ارزش‌های سنتی را دوست دارید و به فرهنگ و میراث احترام زیادی می‌گذارید. احترام شما نسبت به سالخوردگان و تمایل به کمک به آن‌ها با وجود آنکه می‌دانید حتی آن‌ها ممکن است نتوانند لطف شما را پس دهند، از خود گذشتگی شما را نشان می‌دهد.

شما ماهیتی خوش بینیانه دارید. شما متوجه این مسئله هستید که انسان هرچقدر هم سن داشته باشد، همیشه می‌تواند در بهتر شدن دنیا سهیم باشد؛ از این رو وظیفه خود می‌دانید که کمک کنید.

منبع: شریان

کلیدواژه: نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد

ایسنا/گیلان سومین دوره مسابقات تیمی حافظان و قاریان قرآن کریم استان گیلان «ضحی» امسال در قالب لیگ برگزار خواهد شد.

امیرحجت مرادی در گفت‌وگو با ایسنا از آغاز ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی حافظان و قاریان قرآن کریم استان خبر داد و اظهار کرد: سومین دوره مسابقات تیمی حافظان و قاریان قرآن کریم«ضحی» گرامیداشت شهدای قرآنی گیلان این دوره در قالب لیگ در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشته‌ها شامل حفظ جزء۳۰، حفظ ۳ جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل و قرائت و حفظ موضوعی(مسطورا) می‌باشد؛ مسابقات گروه‌های ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل به صورت لیگ و گروه‌های قرائت و حفظ جزء ۳۰، ۳ جزء و ۵ جزء به صورت یک مرحله‌ای(جام قهرمانی) برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه هفته قرآن و عترت گیلان با بیان اینکه در رشته‌های حفظ اجزاء همه اعضای تیم یکسان و از ابتدای قرآن نظیر سه جزء اول، پنج جزء اول و غیره است، گفت: در رشته قرائت آقایان ترکیب تیم شامل یک نفر تحقیق، یک نفر ترتیل، یک نفر مؤذن و در بخش بانوان یک نفر تحقیق، یک نفر ترتیل و یک نفر دعاخوان است؛ رشته حفظ موضوعی بر اساس طرح زندگی با آیه‌ها «مسطورا» شامل حفظ و مفاهیم از کتاب مسطورا خواهد بود.

دبیر اجرایی سومین دوره جام قرآنی «ضحی» استان گیلان بیان کرد: در این دوره تیم‌ها توسط شخصیت‌های حقوقی شامل تشکل‌های قرآنی، مجموعه‌های فرهنگی دینی، مدارس یا شخصیت‌های حقیقی نظیر اساتید، حافظان و قاریان تشکیل می‌شود؛ هر تیم از سه عضو(متسابق) و یک سرپرست تشکیل می‌شود.

مسئول دبیرخانه هفته قرآن و عترت گیلان با بیان اینکه در شخصیت‌های حقوقی مدیر تشکل به عنوان سرپرست تعیین و در شخصیت‌های حقیقی مربی یا یکی از اعضای تیم به عنوان سرپرست معرفی می‌شود، تصریح کرد: ضوابط و آیین‌نامه داوری مسابقات مطابق آیین‌نامه مسابقات رسمی جمهوری اسلامی ایران (اوقاف) است.

وی افزود: همه تیم‌ها باید امتیاز ۷۰ را کسب کنند و معدل تیم نباید از ۷۰ کمتر باشد؛ تیم‌هایی که امتیاز کمتر از ۷۰ را کسب کنند در مراحل بعدی یک گروه سقوط خواهند کرد.

مرادی گفت: ثبت‌نام این مسابقات آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تکمیل و ارسال فرم مشخصات از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۱۱۴۹۳۴۵۷ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!