Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری ۸ دیدار به پایان خواهد رسید. 

گروه E
سویا -  کراسنودار 
چلسی-  رن 
در این گروه وضعیت صعود به دور بعدی رقابت‌ها متعادل است و همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد دو تیم چلسی و سویا توانستند امتیازهای بیشتری کسب کنند و با ۴ امتیاز به صورت مشترک در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارند و اکنون این فرصت را دارند تا با برتری در دیدارهای خانگی خود فاصله خوبی به دو تیم بعدی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی در بازی قبل توانست کراسنودار روسیه را در خانه خود شکست دهد و در لیگ برتر انگلیس نیز برنلی را با ۳ گل در خانه حریف از پیش روی برداشت. 

گروه F
زنیت سن‌پترزبورگ - لاتزیو 
بروخه- بوروسیادورتموند 
در این گروه وضعیت صعود به دور بعدی رقابت‌ها سخت شده است. زنیت بدون امتیاز کار دشواری دارد و حالا این هفته در حالی که گفته می‌شود سردار آزمون را در ترکیب اصلی خواهد داشت به دیدار لاتزیو ۴ امتیازی خواهد رفت.

در دیگر دیدار بروخه بلژیک ۴ امتیازی فراتر از انتظارها ظاهر شده است و حالا باید در خانه نشان دهد می‌تواند عیار یک تیم مدعی را داشته باشد یا خیر. تقابل با بوروسیادورتموند حساسیت بالایی برای تیم بلژیکی خواهد داشت.

گروه G
بارسلونا- دیناموکیف 
فرانس واروش - یوونتوس

بارسلونا با رونالد کومان در لالیگا متزلزل بوده است و این هفته برابر آلاوس در حالی به تساوی یک بر یک رسید که تیم حریف ۱۰ نفره شده بود. حالا آبی و اناری‌ها در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ قرار دارند و این نتیجه باعث نارضایتی هواداران خود شده است.  هر چند بارسا در لیگ قهرمانان متفاوت بوده و از ۲ دیدار خود ۶ امتیاز کسب کرده است و بعید است در بازی برابر دیناموکیف اوکراین غافلگیر شود. 

در دیگر دیدار یوونتوس که از بازگشت کریستیانو رونالدو جان تازه‌ای گرفته است به دیدار ضعیف‌ترین تیم گروه خواهد رفت و باید دید بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند گلزنی‌های خود را بعد از دبل در بازی ابتدای هفته ادامه دهد یا خیر.

گروه H
باشاک شهیر - منچستریونایتد 
لایپزیگ - پاری سن ژرمن 

منچستریونایتد نیز وضعیت بارسلونا را دارد. این تیم نیز در لیگ قهرمانان اروپا هر دو دیداد خود را مقتدرانه برده و ۶ امتیازی است ولی در لیگ برتر انگلیس در رده پانزدهم جدول قرار دارد و اوله گنار سولسشایر این هفته شاهد باخت خانگی به آرسنال بود. منچستریونایتد بعد از این دیدار نیز کار سختی در لیگ برتر برابر اورتون خواهد داشت.

در دیگر دیدار این گروه پاری سن ژرمن و لایپزیگ برابر هم قرار خواهند گرفت. این دیدار تکرار نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان است که با برتری تیم فرانسوی به پایان رسید و باید دید توخل می‌تواند با برتری مقابل حریف خود را به ساحل آرامش برساند و باخت خانگی برابر منچستریونایتد را به دست فراموشی بسپارد یا خیر.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا زنیت سن پترزبورگ لاتزیو منچستریونایتد یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد ناظم الشعریه کارشناس و مربی فوتسال در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: تیم تایلند شرایط خوبی ندارد و تیم ما از بازی با ازبکستان هم بهتر بازی خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان