Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه تیم‌ها در هفته اول یکدیگر را نمی‌شناسند، گفت حریفان ناشناخته خطرناک هستند و باید مراقب بازی آنها باشیم.

غلامرضا فتح آبادی، پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شروع لیگ بیستم در پایان هفته جاری و همچنین وضعیت آبی پوشان صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، فتح آبادی در ابتدا گفت:

بالاخره بعد از دو بار وقفه و تاخیر در شروع لیگ قرار است این مسابقات از روز جمعه ۱۶ آبان ماه برگزار شود و استقلال باید در روز هفدهم به مصاف حریفی برود که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

در هفته اول لیگ تیم ها همدیگر را نمی شناسند و شناخت خوبی از یکدیگر ندارند. البته سایر تیم ها استقلال و پرسپولیس را به خوبی می شناسند اما تیمی مثل مس رفسنجان که به تازگی به لیگ برتر آمده یک حریف ناشناخته است و این تیم ها خطرناک تر هستند و باید با یک بازی منطقی از آنها امتیاز گرفت.

مهاجم سابق استقلال تصریح کرد:

از روز جمعه شور و نشاط به فوتبال ما باز خواهد گشت اگر چه تماشاگران نمی توانند به ورزشگاه بیایند و این از جذابیت های فوتبال ما کم می کند اما شروع لیگ هیجان خاص دارد و باعث می‌شود تا طرفداران سرخابی کری خوانی را برای یکدیگر شروع کنند.

وی در مورد استقلال هم ادامه داد:

آبی پوشان، علی کریمی را از دست دادند اما این قدر این تیم نفرات خوب دارد و توانسته شاکله فصل پیش را حفظ کند که بعید می دانم غیبت کریمی در عملکرد این تیم اثر منفی داشته باشد. فکری می تواند با مهره هایی که در اختیار دارد بازیهای خوب و نتایج قابل قبول کسب کند.

فتح آبادی تصریح کرد:

در استقلال، بازیکنان جوان و با انگیزه ای وجود دارد. مطمئنا نفراتی که به تازگی به این تیم پیوسته اند به دنبال این هستند تا خودی نشان دهند و این می تواند بر جذابیت های عملکرد استقلال اضافه کند. 

وی تصریح کرد:

در هریک از خطوط استقلال که نگاه می کنیم نفرات خوبی را می بینیم، گلرهای خوب، خط دفاع عالی، هافبک های با تجربه وجنگنده و  یک خط حمله آتشین که فصل گذشته گل های زیادی را برای استقلال زدند و می توانند امسال هم روند سال گذشته را ادامه دهند.

مهاجم سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد:

مهمترین مسئله ای که می تواند به استقلال یا پرسپولیس ضربه بزند مسائل حاشیه ای است. اگر کادر مدیریتی و فنی بتوانند حاشیه ها را کنترل کنند به طور حتم استقلال در مستطیل سبز می تواند موفق باشد. بنابراین آنها باید هوشیار باشند، بازیکنان را از فضای مجازی دور کرده و اجازه ندهند حاشیه ها به تیم ضربه بزند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فتح آبادی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫#مجلس_۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫#مرکز_پژوهشها‬⁩ و ⁧‫#دیوان_محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫#دولت_تردمیلی_۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫#واقعیت_عینی_جامعه‬⁩ و ⁧‫#سفره_های_کوچک_شده_مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم: هر کسی به جز ⁧‫#قالی_باف‬⁩ ⁧‫#رییس_مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • شوت غیر قابل مهار و گل تماشایی گوستاوو بلانکو به ذوب آهن در دقیقه 90+3 (استقلال 2-1 ذوب آهن)
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای عمل کرده بودند | او را با نامردی رها کردند
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود