Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدعلی ناصری روز چهارشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بیان کرد: روزانه ۱۰۰تن شکر خام در واحدهای تصفیه شکرامیرکبیر ، دهخدا ، دعبل خزاعی و سلمان فارسی این شرکت، تبدیل به شکر سفید می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برداشت نیشکر در ۲۹مهر در سطح ۶۲هزار هکتار از واحدهای هفتگانه این شرکت شروع شده و پس از آن واحدهای تولید شکر در واحدهای تابعه فعال شدند پیش بینی کرد تا پایان فصل برداشت از حدود ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تن نیشکر حدود ۶۰۰ هزار تن شکر خام در واحدهای نیشکری امیرکبیر ، امام خمینی(ره)، دعبل خزاعی ، دهخدا ، سلمان فارسی ، حکیم فارابی و میرزاکوچک خان تولید و به بازار عرضه شود.
وی گفت: طبق برنامه این شرکت، علاوه بر تولید و تصفیه ۶۰۰ هزار تن شکر ، ۱۲۵هزار تن شکر خام وارداتی در واحدهای تصفیه شکر فرآوری و تبدیل به شکر سفید می‌شود.
ناصری با اشاره به اینکه درسال زراعی گذشته ۴۰۰هزار تن شکر در واحدهای هفتگانه تابعه این شرکت تولید و درسال زراعی جاری ۲۰۰هزار تن شکر افزایش خواهد یافت پیش بینی کرد در سال ۱۴۰۰ تولید شکر در این شرکت به ظرفیت اسمی آن یعنی ۷۰۰هزار تن برسد.
به گفته وی این شرکت به تنهایی حدود ۴۰ درصد نیاز کشور به شکر را تامین می‌کند.
برداشت نیشکر در واحدهای هفت‌گانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ،با میانگین۹۰ تن در هکتار به مدت ۱۰۰روز کاری ادامه دارد.
به گزارش ایرنا کار ساخت واحدهای هفتگانه نیشکری خوزستان از اوایل دهه ۷۰ شروع و از اوایل دهه ۸۰ به تدریج وارد چرخه تولید شدند.
غیراز واحدهای هفت‌گانه نیشکری خوزستان ، شرکت‌های نیشکری هفت تپه در شوش دانیال و کشت و صنعت کارون در شوشتر در حال تولید شکر هستند.
شرکت قند شوش تنها تولیدکننده شکر در خوزستان از محصول چغندرقند است.

برچسب‌ها شوشتر خوزستان شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شوشتر خوزستان شکر شوشتر خوزستان شکر اخبار کنکور تن شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد