Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-نماینده‌ کشور‌های اسپانیا و سوئد برای حضور در بخش فیلم‌های بین‌المللی اسکار ۲۰۲۱ معرفی شدند.

آکادمی سینمایی اسپانیا فیلم سینمایی «سنگر بی پایان» را به عنوان نماینده این کشور برای رقابت در بخش بین الملل اسکار ۲۰۲۱ انتخاب کرد.

فیلم «سنگر بی پایان» که چندین جایزه را دریافت کرده، توسط سه کارگردان به نام های آیتور آره‌جی، جون گارانو و خوزه ماری گوئه ناگا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این فیلم بتواند در لیست نهایی نامزد‌های اسکار قرار بگیرد، دنباله روی «درد و افتخار» نماینده قبلی اسپانیا در اسکار خواهد بود. پدرو آلمودوار این فیلم را ساخته بود و آنتونیو باندراس هم با این فیلم در نقش فیلمسازی که رو به فراموشی است، اولین نامزدی در بخش بازیگری خود را کسب کرد.

حقوق جهانی این فیلم سینمایی بعد از نخستین اکران جهانی توسط نتفلیکس خریداری شد و به امید نمایندگی در اسکار به صورت سینمایی در آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

داستان فیلم «سنگر بی پایان» چندین دهه از سرنوشت یک روستای کوچک اسپانیایی را روایت می‌کند که در تلاطم جنگ داخلی اسپانیا قرار دارد. این فیلم در سال ۲۰۱۹ در جشنواره سن سباستین موفق ظاهر شد و ۶ جایزه دریافت کرد.

فیلم سینمایی «چارتر» ساخته آماندا کرنل هم برای نمایندگی سوئد در اسکار انتخاب شده است. این فیلم در جشنواره سن سباستین اکران جهانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند

تیم جوانان زاگرس مهاباد در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها، امروز در تبریز به مصاف تیم فوتبال آرکای این شهر رفت که این دیدار در حالی که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم زاگرس در جریان بود به علت اعتراض نماینده مهاباد به داوری این بازی نیمه‌تمام باقی ماند.

زاگرس مهاباد در دو دیدار قبلی یک تساوی و یک باخت کسب کرده است.

نماینده مهاباد در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های آرکای تبریز، آبیدر سنندج و عقاب پردیسان قم هم گروه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا