Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشین سازی حسنی موفق به تولید دستگاه تولید ماسک تمام اتومات خطی و یکپارچه با مکان جداسازی دستگاه بدنه زن از دستگاه کش زن ماسک گردید... - اخبار بازار -

ماشین سازی حسنی موفق به تولید دستگاه تولید ماسک تمام اتومات خطی و یکپارچه با مکان جداسازی دستگاه بدنه زن از دستگاه کش زن ماسک گردید و همچنین خط تولید شوینده ها و خط تولید نوشیدنی ساده و گازدار در کنار دستگاه بلیستر و پرس قرص از جمله دستاوردهای بزرگ این شرکت دانش بنیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فناوران پارک علم وفناوری استان گیلان در جهت مقابله با کرونا با تلاش شبانه روزی موفق به طراحی و ساخت دستگاه تولیدماسک اتومات شدند.این شرکت دانش‌محور که هم اکنون در پارک علم وفناوری استان گیلان با نام گیلان ماشین پارس صنعت مشغول به فعالیت میباشد اقدام به تولید دستگاه تولید ماسک تک لاینکرده و این دستگاه را نسبت به دستگاه‌های مشابه خارجی نیز ارتقاء داده است.به گونه ای که می تواند در مدل اتومات تا 35 عدد در دقیقه ماسک استاندارد و تمام پرس و کش دار را بدون نیاز به نیروی کار با فناوری اولتراسونیک و بصورت 24 ساعته در فضای کمتر از 30 متر تولید نماید همچنین این شرکت دانش بنیان که با برند ماشین سازی حسنی مبادرت به فروش محصولات خود می نماید در مدل نیمه اتومات نیز اقدام به تولید دستگاه بدنه زن ماسک با سرعت تولید تا 7000 عدد بدنه ماسک در ساعت و دستگاه کش زن ماسک نموده و به تازگی برای دستگاه های مذکور موفق به اخذ استاندارد CE اروپا و استاندارد ISO9001 از شرکت BQS انگلستان شده است.نقطه قابل توجه در این است که در دستگاه تولید ماسک فول اتومات تولید شده توسط این شرکت به گونه ای طراحی انجام شده است که اپراتور هر زمان که مایل باشد می تواند این دستگاه را به دو بخش مجزا بدنه زن و کش زن تبدیل کرده و از آن استفاده نماید.

 

ماشین سازی حسنی در زمینه تولید ماشین‌آلات صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی سابقه فعالیت داشته و اکنون در حوزه بسته‌بندی در چندین بخش از جمله بخش خط تولید مواد شوینده با طیف وسیعی از انواع دستگاه های تولید شامپو و کرم ، پودر رختشویی و مایع دستشویی و همچنین  خط تولید نوشیدنیهای ساده و گاز دار و پالپ دار در بسته بندی های طرح پت شیشه و رانی ، موفق به تولید ماشین آلات پیشرفته با آخرین استانداردهای روز جهانی شده است.

 

ثبت چندین اختراع از جملهدستگاه پرس قرصجهت پرس انواع مواد گرانوله و تولید قرص با کیفیت و استاندارد و دستگاه بسته بندی قرص و کپسول که با نام دستگاه بلیستر قرص نیز شناخته میشود در کنار گرانول ساز و کوتینگ از جمله دستاوردهای این شرکت فناور است و همچنین اخذ پروانه بهره‌برداری از اداره صنعت و معدن ، اخذ استاندارد CE اروپا برای ماشین آلات تولیدی، اخذ گواهی iso9001 و اخذ گواهی ستاره طلایی مشتریان از دیگر اعتبارات و گواهی های کسب شده این شرکت است.

انتظار می رود بیش از پیش شرکتهای دانش بنیان که با بهره گیری از نیروهای جوان و توانا و خلاق منجر به رونق چرخ تولید و عدم وابستگی به بخش واردات شده و تاثیر بسزایی را در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایفاء می نمایند مورد حمایت نهادهای دولتی و سرمایه گذاران محترم قرار گیرند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه تولید ماسک خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن

آفتاب‌‌نیوز :

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در یک سفر از پیش اعلام نشده از پکن با مقام شماره ۲ چین دیدار کرده است.

به گزارش الجزیره، دیدار ماسک با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین در حالی انجام می‌شود که خودروسازان چینی در حال تبلیغ جدیدترین خودرو‌های الکتریکی خود در نمایشگاه خودروی پکن هستند که از ۲۵ آوریل تا ۵ می‌برگزار می‌شود.

رسانه دولتی چین گزارش داد، در جریان دیدار روز یکشنبه آنها، لی به ماسک گفت که امیدوار است ایالات متحده با چین در همکاری “برد-برد” تعامل کند و از عملیات تسلا در چین به عنوان نمونه‌ای موفق از همکاری با یکدیگر نام برد.

لی گفت: «بازار بسیار بزرگ چین همیشه به روی شرکت‌های خارجی باز خواهد بود. چین به قول خود پایبند خواهد ماند و به سختی برای گسترش دسترسی به بازار و تقویت ضمانت‌های خدمات ادامه خواهد داد.»

ماسک در پستی در X گفت که از ملاقات با مقام شماره ۲ “مفتخر” است.

ماسک گفت: “ما اکنون سال هاست که همدیگر را می‌شناسیم، از اوایل روز‌های شانگهای. ”

بازدید ماسک از قبل اعلام نشده بود و مشخص نیست که آیا برنامه سفر او ممکن است شامل بازدید از نمایشگاه خودرو پکن باشد، جایی که خودروسازان چینی خودرو‌های الکتریکی را به نمایش می‌گذارند که مستقیماً با مدل‌های تسلا رقابت می‌کنند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار