Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@03:57:01 GMT

اهدای جهیزیه به نوعروسان در سالروز ولادت پیامبر(ص)

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۶۷۰۳

اهدای جهیزیه به نوعروسان در سالروز ولادت پیامبر(ص)

‍‍‍‍‍‍

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق (ع) در سه نوبت برای نوعروسان روستاهای تربت حیدریه جهیزیه تهیه و توزیع کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسینم، اوج‌گیری کرونا در کشور برای بار سوم خسارت‌های بسیاری به جامعه وارد کرده است. همین امر یک‌بار دیگر موجب شده است تا نیروهای مردمی برای کمک به نیازمندان وارد میدان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسأله به‌خصوص بعد از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در جلسه با ستاد ملی مقابله با کرونا مورد توجه قرار گرفته است.

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در سه نوبت برای نوعروسان روستاهای تربت حیدریه  جهیزیه تهیه و توزیع کرد.

خیرخواهان رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با اشاره به این اقدام گفت: این مرکز به فضل و عنایت خداوند تاکنون توانسته است منشأ خیر و برکات زیادی از محل کمک‌های خیران و خیراندیشان باشد.

مدیر مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم گفت: با شرایط نامناسب معیشتی و اقتصادی ناشی از تأثیرات ویروس منحوس کرونا، این مرکز با هدف کمک به نیازمندان وارد صحنه و میدان شده است تا بتواند از این طریق در حد توان باری از مشکلات مردم را به دوش بکشد.

وی ادامه داد: ما عرصه‌هایی برای فعالیت جهادی تعریف کرده‌ایم که به تناسب نیازهای مردم به آنها می‌پردازیم و هیچ حد و مرزی برای اجرای فعالیت‌هایمان نداریم. مثلاً در آخرین اقدام‌مان برای نوعروسان مناطق تربیت‌حیدریه جهیزیه تهیه کرده‌ایم و با اینکه ساختمان مرکز در استان تهران واقع شده است اما بر اساس نیاز به اقصی‌نقاط کشور می‌رویم و با شناسایی افراد نیازمند و در میان‌گذاشتن مشکلات آنها با خیران، دست‌پُر به حضورشان می‌رسیم.

تیزر اقدام مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام را مشاهده می‌کنید:

مسئول سازمان بسیج سازندگی گیلان: توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان سال ادامه دارد/ توزیع 9000 بسته در سومین مرحله رزمایش مواسات2400 بسته حمایتی هلال احمر استان مرکزی بین نیازمندان توزیع شد1000 پرس غذا توسط جهادگران کرج بین نیازمندان توزیع شد1700 بسته و بن کارت معیشتی در حاشیه شیراز توزیع می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا پیامبر اکرم ص رسول اکرم پیامبر ص جهادگر گروه های جهادی ویروس کرونا پیامبر اکرم ص رسول اکرم پیامبر ص جهادگر گروه های جهادی مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در این مراسم گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 
سرهنگ آزادی نژاد افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد