Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:20:08 GMT

گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و دانشجو

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۷۰۴۷

گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و دانشجو

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در ادامه این حرکت‌های استکبارستیزانه حرکت دانش‌آموزان در ۱۳ آبان است که تا دانشگاه تهران ادامه یافت و لرزه بر اندام رژیم منحوس و سرسپرده ستم شاهی انداخت.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام حسن هنرمند ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و دانشجو، توضیح داد: ملت سرافراز ایران همواره در برابر استبداد و استکبار ایستادگی کرده و این فرهنگ برگرفته از دین اسلام و فرهنگ عاشورا است، ملتی که فریاد هیهات من الذله را در طول تاریخ سر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: اوج این حرکت‌ها با شکل‌گیری انقلاب اسلامی به رهبری حکیمانه مردی مدبر و شجاع بود که به خاطر روشنگری و ایستادگی در برابر استکبار دستگیر و تبعید شد.  در ادامه این حرکت‌های استکبارستیزانه حرکت دانش‌آموزان در ۱۳ آبان است که تا دانشگاه تهران ادامه یافت و لرزه بر اندام رژیم منحوس و سرسپرده ستم شاهی انداخت.


وی خاطرنشان کرد: حرکت دانشجویان انقلابی و بیدار در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸  در مقابله با لانه جاسوسی آمریکا و دفاع از انقلاب اسلامی حرکتی دیگر از ملتی آزاده و عزتمند است. ملت ایران در طول تاریخ درخشان خود ملتی آزاده، عزتمند و استکبارستیز بوده است، پاسداشت روز ۱۳ آبان پاسداشت ارزش‌ها است.


حجت‌الاسلام هنرمند گفت: ملت ایران تا پای جان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و سرزمین اسلامی در برابر دشمنان مستکبر و متجاوز ایستادگی و در این راه هزاران شهید تقدیم و نقشه‌های شوم دشمنان را برهم زده است. به برکت انقلاب اسلامی، این روحیه انقلابی و استکبارستیزی امروز به ملت‌های دنیا منتقل شده و خواب راحت را از مستکبران ربوده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ۱۳ آبان بنیاد شهید و امور ایثارگران قم دانش آموز دانشجو ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • طرح حامیم در یزد اجرا شد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است