Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:27:42 GMT

پایتخت دو هفته کامل تعطیل می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۷۶۷۷

پایتخت دو هفته کامل تعطیل می‌شود؟

به گزارش تابناک به نقل از فارس، زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره دیدار برخی از اعضای شورای شهر با مجمع نمایندگان تهران اظهار داشت: این جلسه صبح امروز برگزار شد و همچنان ادامه دارد و اعضای هیأت رئیسه همچون محسن هاشمی، سیدابراهیم امینی، علی اعطا، سیدحسن رسولی‏ و سیدآرش حسینی میلانی و بنده در این جلسه حضور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسائل و مشکلات شهر تهران، قوانین مربوط به پایتخت، موضوع بافت فرسوده، کرونا و ضرورت تعطیلی حداقل دو هفته‌ای پایتخت به دلیل شیوع این بیماری از جمله مباحثی است که در جلسه با مجمع نمایندگان تهران در حال بحث و گفت‌وگو است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رویکرد مجمع نمایندگان تهران از جمله حجت‌الاسلام تقوی نسبت به پیشنهادات شورای شهر مثبت است، گفت:امیدواریم این دیدار و گفتگو، زمینه ساز اقدامات مناسبی در جهت خدمت به شهروندان و خیر و صلاح عمومی شهر و شهروندان باشد.

در دوره مجلس پیشین، تشکیل جلسات مجمع ٥١+٢ نفره (اعضا شورای شهر تهران، نمایندگان تهران در مجلس، استاندار و شهردار) بعضا نتایج مثبتی در بحث قانونگذاری و برخی هماهنگی های اجرایی در رابطه با مشکلات کلانشهر تهران داشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زهرا نژاد بهرام قرنطینه تهران دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن نمایندگان تهران شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی‌های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح‌ها و لوایح بگذارند. آن‌ها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت‌تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می‌توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی‌کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره‌های قبل دولت‌ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کار‌های اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟