Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بینالود گفت: از آنجایی که مبدا پلاک گذاری خودروهای این شهرستان با مشهد تفاوتی ندارد لذا اعمال محدودیت تردد بر مبنای پلاک بین دو شهرستان مشهد و بینالود ممکن نیست و موضوعیت ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی افزود: با توجه به این که شاخص میزان ابتلا به کرونا در طرقبه و شاندیز مانند مشهد اعلام می‌شود در عمل تردد میان این دو شهرستان تاثیری بر شیوع محلی کرونا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به چسبیدگی و پیوستگی دو شهرستان مشهد و بینالود اشاره و بیان کرد: در اجرای محدودیتهای اخیر تردد در کشور، بین تهران و کرج نیز به دلیل ارتباط و پیوستگی بالا ممنوعیتی اعمال نشد و همین موضوع برای مشهد و طرقبه و شاندیز نیز صدق می‌کند.

فرماندار طرقبه - شاندیز گفت: به دلیل پیوستگی بین کسب و کارها و محل زندگی مردم در طرقبه - شاندیز و مشهد اعمال این نوع محدودیت برای ساکنان مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

حسینی افزود: با تصمیم ستاد کرونای شهرستان بینالود، از ستاد استانی کرونا خواسته‌ایم همانند ممنوعیتهایی که امروز بر بسیاری از اصناف مشهد اعمال می‌شود، این محدودیتها بر اصناف طرقبه - شاندیز نیز اعمال گردد تا ما با موج سفر شهروندان مشهدی به این شهرستان برای استفاده از خدمات و اصناف تعطیل شده مشهد در طرقبه شاندیز مواجه نشویم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مراکز تفریحی و گردشگری و تالارهای پذیرایی در شهرستان بینالود تعطیل است و رستورانها نیز با ۵۰ درصد ظرفیت خدمات می‌دهند و نحوه ارائه خدمات اصناف طرقبه - شاندیز از امروز چهارشنبه مطابق اعلام ستاد کرونای استان خواهد بود.

او ادامه داد: براساس آمار دستگاه‌های خدماتی شمار ساکنان این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر است که این تعداد در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری سکونت دارند، همچنین در مجموع، ۱۵ آبادی طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۲۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۳۶ هزار و ۱۶۰ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرماندار بینالود طرقبه شاندیز محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد