Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به همراه حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) با حضور در منزل شهید آمر به معروف و ناهی از منکر محمد محمدی که به وسیله اراذل و اوباش شرق تهران در جلوی درب منزلش به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، به خانواده او ادای تبریک و تسلیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مطالبه همسر شهید محمدی از فرمانده سپاه تهران خواستار پایمال نشدن خون همسر شهید خود شد.

سردار یزدی نیز در پاسخ به این مطالبه ضمن استفاده از تمام ظرفیت مجموعه سپاه برای پایمال نشدن خون شهدای امر به معروف،گفت: با همه قوا از تمام ظرفیتمان استفاده می‌کنیم تا خون شهدای امر به معروف خصوصاً شهید محمد محمدی پایمال نشده و با مسببین این امر تحت عنوان طرحی به نام طرح شهید محمدی برخورد جدی خواهیم نمود.

وی تاکید کرد: برکسی پوشیده نیست که شهادت شهید محمدی شهید با شجاعت و باغیرت ما، برکات فراوانی داشت که یکی از آن‌ها ایجاد بستری مناسب برای احیای واجب فراموش شده یعنی امر به معروف و نهی از منکر، خواهد بود و به یقین خون پربرکت او موجب خواهد شد تا بتوانیم این مسیر نورانی را با قدرت و قوت بیشتری ادامه دهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ولادت پیامبر اکرم سپاه امر به معروف سپاه سردار یزدی شهدای امر به معروف امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر

آفتاب‌‌نیوز :

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس