Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:00:13 GMT

درخشش کونگ فوی کردستان در عرصه های ملی

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۹۰۵۳

درخشش کونگ فوی کردستان در عرصه های ملی

"گل بهار زندسلیمی" مربی کردستانی رشته کونگ فو در مسابقات ارائه مقاله "ایده برتر" فدراسیون کونگ فو عنوان دوم و "طاها ناصری" کونگ فوکار کردستانی نیز در رقابت های ممای(اجرای فرم رشته کونگ فوتوآ) که به صورت مجازی برگزار شد جایگاه نخست را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، رقابت های ممای(اجرای فرم رشته کونگ فوتوآ) قهرمانی رده های سنی مختلف کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور و به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این رقابت ها در فرم(مایاناکیوتو) قهرمانی رده سنی نوجوانان "طاها ناصری" کونگ فوکار نوجوان کردستانی موفق شد جایگاه نخست و نشان طلای این دوره از رقابت های مجازی را بدست آورد.

همچنین "گل بهار زندسلیمی" مربی کردستانی رشته کونگ فو در مسابقات ارائه مقاله "ایده برتر" که از سوی فدراسیون کونگ فو و به منظور تحقق اهداف همگانی و علمی در سه بخش (عملی، فرهنگی و علمی) به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد توانست در بخش علمی با ارائه مقاله "علم و کونگ فو توآ" عنوان دوم را به خود اختصاص دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان ورزش و جوانان استان کردستان رشته کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران

کمال  اکبری،دبیر همایش همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.

اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.

 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد