Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@00:06:32 GMT

مسابقه سرود و نقالی از امشب واردِ تلویزیون می‌شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۹۱۲۴

مسابقه سرود و نقالی از امشب واردِ تلویزیون می‌شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

مسابقه "بِسُرا" شبکه امید از امشب ساعت ۲۰ کار خودش را با اجرای محمودرضا قدیریان و داوری سیدجواد هاشمی آغاز و بهترین‌های سرود و نقالی را معرفی می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بِسُرا نخستین مسابقه تلویزیونی «سرود» و «نقالی» ویژه نوجوانان (گروه سنی 12 تا 18 سال) در کشور است که با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در دو بخش سرود «ویژه پسران» و نقالی «ویژه دختران» در شبکه امید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با محوریت سیره زندگانی امام رضا(ع) و با هدف انتقال مفاهیم مهم فرهنگی، ملی و ارزش‌های ایرانی و اسلامی به نسل جدید از طریق هنرهایی مانند سرود و نقالی تولید شده است.

هیئت داوران جشنواره "بِسُرا"

شهروز حقی، سیدجواد هاشمی و علیرضا بدیع از اعضای هیئت داوران مسابقه تلویزیونی «بسُرا» به شمار می‌روند که اجرای هنرمندان روی صحنه این مسابقه را مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می‌دهند و گروه‌های سرود برتر کشور پس از راهیابی به مرحله پایانی مشخص و معرفی می‌شوند.

مسابقه بِسُرا به تهیه‌کنندگی حسین لطفی‌نیک و با اجرای محمودرضا قدیریان در 13 قسمت 60 دقیقه‌ای چهارشنبه‌ها ساعت 20 از شبکه امید پخش خواهد شد.

پیش از این رئیس شبکه امید در خصوص این مسابقه تلویزیونی به خبرنگار تسنیم  گفته بود: مسابقه «بِسُرا» به تهیه‎کنندگی حسین لطفی نیک اولین مسابقه تلویزیونی سرود است که با همکاری آستان قدس رضوی در دو بخش سرود ویژه پسران نوجوان و نقالی ویژه دختران نوجوان روی آنتن می‎رود. 

چه کسی جایِ سام درخشانی را در مسابقه تلویزیونی "ایران" گرفت؟مسعود کرامتی: مدیران نمی‌خواهند صندلی‌شان از دست برود/ مقصِّر بالا رفتن دستمزد بازیگران، تلویزیون است/ ماجرای حمله به "خانه ما" چه بود؟ + فیلم

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون شبکه امید رسانه ملی تلویزیون شبکه امید مسابقه تلویزیونی شبکه امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید

سری جدید برنامه «خوش نمک» از امشب ـ هشتم اردیبهشت‌ ماه ـ پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری‌ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  با دکور جدید و آیتم‌های متفاوت از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پیشتر میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید دو مجری روی آنتن می روند.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۰ نفر به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. بازپخش این برنامه در ساعت های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت