Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری با بیان این که این جشنواره رسانه‌ای با هدف فراهم کردن فضای فرهنگسازی جامعه به منظور چگونگی زیست با کرونا طراحی شده و برگزار می‌شود، به خبرنگار ایرنا گفت: بر خلاف این که از نگاه بسیاری از اقشار جامعه شهرداری نهادی صرفا خدمات‌رسان برای امور جاری شهری است، این نهاد در مسائل فرهنگی جامعه نیز باید اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مرتضوی افزود: شهرداری ساری در دوران شیوع کرونا علاوه بر خدمات گسترده ویژه این دوران، تلاش کرد که گامی برای فرهنگسازی و ترویج سبک زندگی سازگار با شرایط کرونایی بردارد و اکنون نیز در نظر دارد که با برگزاری این جشنواره از فعالان رسانه‌ای که طی این مدت به انتقال پیام‌های دوران کرونا و فرهنگسازی و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند قدردانی کند.

وی اظهار کرد: تقویت حضور فعالیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان در حوزه اجتماعی و سلامت، فراهم کردن فضایی برای فرهنگسازی جامعه در راستای چگونگی زیست با کرونا، افزایش اثربخشی آموزش‌ها، آگاهی عمومی، رعایت دستورات بهداشتی و انتقال آن به مردم، تقویت همدلی وهمبستگی اجتماعی و ایجاد حساسیت لازم برای ثبت واکنش‌های اخلاقی، همدلی و همیاری در مقابل ویروس کرونا، قدردانی از مدافعان سلامت و جلوه‌های حضور تلاشگران عرصه خدمات شهری از جمله اهداف جشنواره رسانه و کروناست.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره استانی «همدلی، امید، ایثار» در حوزه‌های مطبوعاتی، خبرگزاری، سایت‌های خبری و تحلیلی دارای مجوز و در بخش‌های تیتر، خبر، یادداشت، گزارش خبری، گزارش تحلیلی، گفت‌وگو، عکس و گزارش ویدئوی آثار می‌پذیرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: برای جشنواره ۸ محور موضوعی در نظر گرفته شده است. تقویت اتحاد و همدلی مردم در همبستگی اجتماعی، ارتقاء و مشارکت مردم در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی فاصله‌گذاری، تقویت روحیه امید و خودباوری در مردم برای شکست کرونا، قدردانی از تلاش و خدمات شبانه‌روزی کادر درمانی و مدافعان سلامت، تجلیل از شهدای سلامت، جلوه‌های همدلی با بیماران کرونایی، جلوه‌های حضور داوطلبان، نهادها، ادارات و بسیج و گروه‌های مردمی و جلوه‌های خدمات شبانه‌روزی سازمان‌های خدمات‌رسان محورهای موضوعی جشنواره همدلی، امید، ایثار هستند.

 آثاری که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور تا ۱۵ آذر در رسانه‌های دارای مجوز منتشر شده باشند امکان شرکت در این رویداد را دارند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نیز تا ۱۵ آذر است.

 علاقه‌مندان و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را همراه با مشخصات فردی به ایمیل saricity.ir@info یا در پیام‌رسات واتس‌اپ به شماره ۰۹۱۱۱۲۴۵۳۰۹ بفرستند. آثار ارسالی باید با نام شرکت کننده منتشر شده باشند یا به تایید مدیرمسئول رسیده باشد. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۳ اثر در دو بخش به دبیرخانه جشنواره بفرستد.

طبق مقررات بخش ویدئو و عکس جشنواره، هرعکاس حرفه‌ای و هنرمند علاقه‌مند به مسائل اجتماعی و سلامت می‌تواند یک مجموعه تصویری و حداکثر ۵ تک‌عکس و یک فایل ویدئویی با حداکثر زمان ۳ دقیقه و فرمت mpeg و با کیفیت خروجی مناسب و از طریق وات‌ساپ به دبیرخانه بفرستد.

این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا رسانه مازندران شهرداری ساری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا رسانه مازندران شهرداری ساری ویروس کرونا رسانه مازندران شهرداری ساری اخبار کنکور شهرداری ساری ویروس کرونا رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و سیره امامان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مناطق مختلف مازندران روز شنبه سیاه پوش می‌شود و در سراسر این استان ولایت مدار، هیأت‌ها، مبلغین، روحانیت و مداحان به همراه اقشار مختلف مردم، مراسم دسته روی و سینه زنی برگزار می‌کنند.

باقری با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت و تشریح برنامه‌های دهه کرامت از ایام میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه تا میلاد سراسر نور و رحمت
علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امسال در دهه کرامت هیأت‌ها در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های متنوع، از جمله موکب شادی و نشاط،
برنامه‌های خواهر و برادری، مسابقات فرهنگی وهنری، تشویق حجاب و عفاف، ایستگاه‌های قرآنی وفرهنگی و.... شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی را با استفاده از سنت و سیره اهل البیت (ع) در جامعه و آحاد مردم نشر خواهند داد و ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6094809

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • آزمون استخدامی جامعه ایثارگران را برگزار می‌کنیم
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود