Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@04:09:53 GMT

چرا قیمت سکه صبح امروز ۷۰۰ هزار تومان افزایش یافت؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۵۹۵۲۷

آفتاب‌‌نیوز :

محمد کشتی‌آرای رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری ابتدا اشاره ای به نوسانات ۳۰ دلاری قیمت جهانی طلا در ساعات نخست معاملات امروز داشت و تأکید کرد: اوایل صبح قیمت اونس جهانی از ۱۸۸۵ دلار تا ۱۹۱۶ دلار افزایش یافت که این تغییرات به دلیل انتخابات امریکا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیش رفتن اعلام نتایج انتخابات امریکا قیمت جهانی طلا کاهش یافت و به ۱۸۸۹ دلار رسیده که نسبت به قیمت های ابتدای معاملات ۱۱ دلار کاهش داشته است.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه در بازار داخلی اما با افزایش قیمت ارز، قیمت طلا و سکه نیز افزایش یافت، گفت: قیمت سکه حدوداً ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به معاملات اول صبح افزایش یافته است و از ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

به گفته کشتی آرای،‌ قیمت سکه طرح قدیم نیز با ۵۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۴ میلیون تومان، نیم سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد می شود.

هر مثقال طلای آبشده در بازار تهران هم اکنون با قیمت ۵ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیارنیز با قیمت یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می شود.

این فعال بازار طلا و جواهر تصریح کرد: امروز تغییرات زیادی روی قیمت ها خواهیم داشت که عمده ترین این تغییرات روی قیمت ارز است که می تواند در قیمت طلا و سکه تأثیر داشته باشد این درحالی است که بسیاری از تحلیل‌گران کاهش قیمت جهانی طلا را پیش بینی کرده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت سکه ترامپ قیمت ارز هزار تومان افزایش به قیمت افزایش یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۶,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳۹۰ تومان (۲.۳۶ درصد) افزایش یافته است. هر واحد درهم امارات، روز گذشته با قیمت ۱۶,۵۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۶,۵۳۰ تومان رسیده بود. امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۳۹۰ تومانی (۲.۳۶ درصد) به ۱۶,۹۲۰ رسید. بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۶,۷۱۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۴.۱۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۱۸.۱۶ درصد افزایش یافته است.

tags # درهم امارات سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱