Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وقوع حادثه تروریستی حمله به دانشگاه کابل اظهار تأسف کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«حادثه غم‌انگیز حمله به دانشجویان در کلاس درس و محیط دانشگاه که در ادامه حملات قبلی به فضاهای آکادمی و درسی رخ داد نشان دهنده نفرت تروریست‌ها و اربابان آنها از آگاهی و دانایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه خاستگاه  توسعه و رشد است و حمله به آن در واقع برای متوقف کردن روند توسعه و رشد کشور افغانستان است. به ویژه آنکه این حمله در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب رخ می‌دهد.

این حمله در واقع انتقام از کتاب، قلم و  سطرهای نوشته بر کاغذ است. اما دانشجویان عزیز این دانشگاه با کتاب و درس مسیر تعالی افغانستان را هموارتر و آینده‌ای روشن‌تر برای کودکان آن خواهند ساخت.

با عرض تسلیت به  خانواده‌های محترم داغدار و عموم مردم افغانستان به ویژه استادان و دانشجویان دانشگاه کابل، از خداوند منّان برای درگذشتگان این حادثه تلخ رحمت و مغفرت خواهانیم».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حادثه تروریستی در دانشگاه کابل ناشران ایرانی نمایشگاه کتاب افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۵۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان گفت که حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات به معنای نیرومند شدن داعش در افغانستان نیست.

سخنگوی طالبان این حمله را یک جنایت خوانده و افزود که تلاش‌ها برای جستجوی عاملان این رویداد ادامه دارند.

مجاهد افزود: «جنایت اخیر داعش در ولایت هرات کدام دست‌آوردی برای آن‌ها نیست و قوت آنان را هم نشان نمی‌دهد. این یک جنایت محض است که انجام شده و در اکثر کشورها ممکن انجام شود. نیروهای امنیتی متوجه پیدا کردن سرنخ این جنایت هستند و عاملان را به جزا خواهد رساندند.»

مسئولیت حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات را گروه داعش پذیرفت؛ در این حمله تروریستی ۷ نفر جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه
  • افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد