Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، الیود کیپچاگ دونده دوی استقامت کنیایی که رکورددار جهانی برای سریع‌ترین برنده ماراتون است، موضوع مستندی بلندی است که ریدلی اسکات تهیه کننده آن خواهد بود.

این فیلم با عنوان «کیپچاگ: آخرین مرحله» ساخته می‌شود و آن را جیک اسکات کارگردانی می‌کند.

این مستند بر زندگی کیپچاگ متمرکز است و تلاش او برای اینکه به سریع‌ترین دونده ماراتون جهان بدل شود که در نهایت در اکتبر ۲۰۱۹ در رقابت‌های وین با طی این مسافت در کمتر از ۲ ساعت این جایگاه را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم قرار است نگاهی صمیمانه به زندگی این مرد باشد و از جمله خانه وی در کنیا و مصاحبه با نزدیکان وی و گزارشی از تمرین‌های وسیع وی را پوشش دهد.

این دونده گفته، امیدوار است این فیلم بتواند پیام وی را با همه مردم دنیا به اشتراک بگذارد و الهام‌بخش مردم سراسر جهان از هرنسلی شود و آنها را تشویق کند تا رویاهای بزرگ داشته باشند و از محدودیت‌هایشان عبور کنند.

کارگردان فیلم از عملکرد این دونده کنیایی به عنوان یک تلاش فوق انسانی یاد کرده و آن را یکی از تحسین‌برانگیزترین موفقیت‌های ورزشی همه دوران خوانده است.

کد خبر 5063640

منبع: مهر

کلیدواژه: ریدلی اسکات فیلم مستند تهیه کننده سینما فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی جشنواره فیلم کوتاه تهران ویروس کرونا شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی توهین به پیامبر رادیو نمایش سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران موسیقی نواحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است

دریافت 197 MB کد خبر 6090436

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • تاریخ سازی دونده ایرانی در آسیا
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد