Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:06:34 GMT

خدمات حضوری برق درپایان آذر حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۰۵۹۷

خدمات حضوری برق درپایان آذر حذف می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)، «غلامعلی رخشانی مهر» افزود: خدمات غیر حضوری برق بوسیله درگاه‌های سامانه برق ایران، اپلیکیشن برق من، پایگاه‌های اطلاع رسانی شرکت‌های توزیع برق، سامانه تلفنی ۱۵۲۱، دفاتر آی.سی.تی روستایی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: حدود ۴۰ خدمت از منظر فروش انرژی برق و خدمات پس از فروش آن که پیشتر حضوری به مشترکان ارائه می‌شد، اکنون به شیوه غیر حضوری عرضه شده و با پایان یافتن آذرماه دیگر این خدمات حضوری ارایه نمی‌شود و مشترکان برای دریافت آنها باید از روش‌های پیش گفته استفاده کنند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: اکنون حدود ۹۰درصد این خدمات در تهران بزرگ به شیوه غیر حضوری عرضه می‌شوند که تا پایان آذرماه این روند در کل کشور اجرایی خواهد شد.

رخشانی مهر گفت: لینک خدمات غیر حضوری برق برای ۳۶ میلیون مشترک صنعت برق ارسال شده و مشترکان می‌توانند با مراجعه به آن و فعال سازی،  خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه شماره تماس ۱۲۱ اکنون در برخی استان ها فعال است و نسبت به ارائه خدمات غیر حضوری اقدام می‌کند، خاطرنشان ساخت: بزودی همه عرضه کنندگان برنامه‌های نرم افزاری می‌توانند لینک خدمات غیرحضوری برق را ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، پیشتر «غلامعلی رخشانی مهر» گفته بود: زیرساخت ارائه  همه خدمات برق در شرکت‌های توزیع به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

به گفته معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)، تصمیم این است که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، حداقل ۹۵ درصد از خدمات در زمینه فروش و خدمات پس از فروش،  از فصل زمستان امسال، به شکل غیرحضوری ارائه شود.

برچسب‌ها مصرف بهینه برق شرکت توانیر دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصرف بهینه برق شرکت توانیر دولت مصرف بهینه برق شرکت توانیر دولت اخبار کنکور غیر حضوری خدمات غیر حضوری برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی