Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان از پنجاه درصد تخفیف خرید کتاب برخوردارند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقل از دیبرخانه ستاد هماهنگی شهر‌ها و روستا‌های دوستدار کتاب، اعضای جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی از ۵۰ درصد تخفیف تا سقف خرید ۸۰ هزارتومان برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش فهرست کتاب‌های پیشنهادی جام باشگاه‌های کتابخوانی تا سقف ۵۰ درصد تخفیف خواهد داشت و کتاب‌های بیرون از فهرست پیشنهادی از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند. اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی تا پایان اسفندماه سال جاری می‌توانند از تخفیف یاد شده استفاده کنند. فهرست تدوین و معرفی شده کتاب‌های برگزیده ۸ سال اخیر، با عنوان کتاب‌های پیشنهادی پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان را کتاب‌فروشان در اختیار دارند. علاوه بر آن فهرست کتاب‌های پیشنهادی در سایت خانه کتاب بارگذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

همچنین مهدکودک‌های فعال نیز متناسب با تعداد اعضای باشگاه‌های کتاب‌خوانی تا سقف ۱۵ میلیون ریال، از یارانه خرید کتاب بهره مند می‌شوند.

تخفیف، ویژه اعضای باشگاه‌های کتاب‌خوانی و مهدکودک‌ها است و صرفاً در کتاب‌فروشی‌هایی ارائه خواهد شد که در سایت خانه کتاب ایران jam.ketab.ir عضو شده باشند و فهرست این کتاب‌فروشی‌ها از طریق این سایت در هر شهر اعلام می‌شود. خرید کتاب در طرح تنها برای اعضای باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان امکان‌پذیر است که در سایت www.bookpromotion.ir ثبت‌نام کرده باشند.

درباره عضویت کتاب‌فروشی‌ها در این طرح نیز آمده است؛ هر شهرستان حداقل یک کتاب‌فروشی عضو طرح جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی داشته باشد. ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌های متقاضی عضویت در طرح از ۱۷ آبان‌ماه آغاز می‌شود. کتاب‌فروشی‌ها برای عضویت در این طرح باید به سایت http://jam.ketab.ir مراجعه کنند و عضو طرح‌های تخفیف کتاب برای جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان شوند.

جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی با مشارکت نهاد‌های غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی و عمومی استان‌ها و شهرستان‌ها فعالیت می‌کند و بیش از صد‌ها هزار کودک و نوجوان ذیل فعالیت جام باشگاه‌های کتابخوانی به فعالیت‌های کتابخوانی و ترویج کتاب مشغول هستند. از جمله نهاد‌های همکار در پیش‌برد فعالیت جام باشگاه‌های کتابخوانی می‌توان اشاره کرد به کتابخانه‌های عمومی، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، صندوق بین‌المللی کودکان سازمان ملل متحد یونیسف، کمیسیون ملی یونسکو، سازمان بهزیستی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات کتاب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات کتاب باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان اعضای جام باشگاه های کتاب جام باشگاه های کتاب خوانی جام باشگاه های کتابخوانی کتاب فروشی ها درصد تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت

ایسنا/سمنان  اسامی۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه ادبی «قاف» در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

  اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد که نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. 

فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله اول، آثار اعضای مراکز کانون پرورش_فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در مرحله دوم اعضا برای گفت‌وگو دعوت شدند. گفت‌وگوها به شکل غیرحضوری در فضای اسکای‌روم ازسوی گروه ارزیابی، در پنج جلسه شش ساعته انجام گرفت. 

در پایان ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان انتخاب شده و به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسامی راه‌یافتگان به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف (بخش داستان) معرفی شده و زینب جهان‌پرور از استان سمنان هم در فهرست معرفی‌شدگان قرار دارد.

اردوی منتخبیپ باشگاه قاف داستان به‌زودی با حضور اعضای برگزیده این بخش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد