Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@11:59:38 GMT

ورودی و خروجی‌های قم تا روز جمعه کنترل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۰۹۷۲

ورودی و خروجی‌های قم تا روز جمعه کنترل می‌شود

گروه استانها- استاندار قم گفت: کنترل ورود و خروج از استان با هدف کاهش سفر اجرایی می‌شود که از ۱۲ آبان ماه آغاز و تا روز جمعه ادامه پیدا می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران ضمن تقدیر از همراهی مردم برای عدم برگزاری مراسمات حضوری به مناسبت 13 آبان اظهار داشت: براساس آخرین ارزیابی‌ها علیرغم روند صعودی ابتلا به کرونا در کشور استان قم در حال حاضر تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته استاندار قم، در حال حاضر روند بستری‌ها نزولی است و در تلاشیم با رعایت و همراهی بیشتر مردم اوضاع را مدیریت کنیم.

مثبت بودن 62 درصدی نمونه‌های کرونا در قم/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قم نامطلوب استقم همچنان با ابتلای خانوادگی ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کندانتقاد معاون استاندار قم از برگزاری جلسات در ایام کرونا/ جلسات غیرضروری تعطیل شود

وی افزود: کنترل ورود و خروج از استان با هدف کاهش سفر اجرایی می‌شود که از 12 آبان ماه آغاز و تا روز  جمعه ادامه پیدا می‌کند.

استاندار قم به اعمال محدودیت‌های ستاد ملی کرونا برای 25 مرکز استان اشاره کرد و گفت: این محدودیت‌ها برای گروه‌های شغلی 3 و 4 است، علاوه براینکه برای گروه‌های شغلی 4، برگزاری هر تجمعی ممنوع است علاوه براینکه این محدودیت‌ها از 14 تا 24 آبان ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است محدودیت‌ها تمدید شود اما امیدواریم با همراهی‌های مردم این موضوع اتفاق نیفتند.

انتهای پیام/458/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار قم محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در این پيام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ 
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست،آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید بلیان و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاههای مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.


حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه
محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان