Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:49:46 GMT

پیشتازی خیران یزدی در موج سوم کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۱۱۷۰

پیشتازی خیران یزدی در موج سوم کرونا

ایسنا/یزد مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در امور اجتماعی با اشاره به پیشتازی خیران یزدی در موج سوم کرونا، از کمک بالغ بر ۳۵ میلیارد تومانی خیران به بیمارستان استان برای مقابله با کرونا خبر داد.

دکتر «محمدرضا لطفی» امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: با شیوع کرونا ویروس در استان خیران، انجمن های نیکوکاری، سمن های سلامت برای کمک به کادر بهداشت و درمان و اموزش به مردم پای کار امده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای موج سوم تاکنون بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان توسط خیران به بیمارستان استان در تامین تجهیزات اکسیژن ساز بیمارستان ها، لوازم مصرفی کمک شده است.

لطفی با اشاره به همیاری و همکاری مردم در کنترل این بیماری در استان، افزود: در حال حاضر ۶۵ تا ۷۰ درصد مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند که برای کنترل این بیماری باید ۹۰ تا ۹۵ درصد مردم شیوه نامه های بهداشتی رعایت کنند.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در امور اجتماعی در پایان نیز تصریح کرد:  به زودی تشکیلات محله محور مبارزه با کرونا در محلات شهری و روستایی با کمک نماینده های انجمن ها و گروه های مردمی کار خود را با هدف اموزش به خانواده ها و قطع زنجیره انتقال بیماری اغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یزد کروناویروس موج سوم کرونا خيرين سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته