Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر شاهد اعتراضاتی در خصوص اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح در میدان جمهوری کرج بودیم، گفت: با عنایت به رویکرد استاندار البرز در جهت همراهی و پشتیبانی از پروژه‌هایی که منتج به آبادانی استان و خدمت رسانی به شهروندان می‌شود، در خصوص پروژه تقاطع غیر همسطح جمهوری مواردی را باید به مردم اطلاع رسانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه با بیان اینکه استاندار البرز از شهردار کرج در رابطه با نحوه اجرای پروژه میدان جمهوری توضیحاتی خواسته است، افزود: بنا به گفته شهردار کرج تقاطع مذکور در طرح تفضیلی شهر کرج لحاظ شده و مصوبه شورای شهر کرج را دارد؛ همچنین اعتبارات لازم برای عملیات اجرایی پیش بینی و تأمین شده است و طبق این اظهارات پروژه در صورت ادامه عملیات تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

این مقام مسؤول اظهار کرد: از طرفی در 2 الی 3 هفته اخیر نیز شاهد انتقاداتی از طرف فعالان محیط زیستی، برخی از مردم و همچنین اختلاف نظر میان اعضای شورای شهر و بعضی از دستگاه‌ها بوده ایم که نهایتا منجر به توقف این پروژه شد.

وی اظهار کرد: با توجه به طرح مطالعاتی جامع حمل و نقل و ترافیک شهر کرج به عنوان سند بالادستی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی که لازم الاجرا است و از سال 1385 فرایند اجرایی آن آغاز و در سال 1395 به تصویب شورای عالی هماهنگی ترافیکی شهرهای کشور نیز رسیده است.

درویش افزود: توسعه شبکه حمل و نقل عمومی شامل احداث مترو، خطوط BRT، بازنگری خطوط اتوبوسرانی، اصلاحات هندسی، احداث کنار گذرها و تقاطعات غیر همسطح همگی در طرح مذکور لحاظ شده و در برنامه تدوین شده و مطالعات جامع 51 تقاطع غیر همسطح در سه افق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: بر این اساس تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری در ردیف 21 تقاطعات و در افق میان مدت پیش بینی شده بود.

پروژه میدان جمهوری مصوبه شورای ترافیک استان البرز را ندارد؛ تذکر داده ایم طرح اصلاح و طرح جدید جایگزین شود.

 

وی افزود: این پروژه مصوبه شورای ترافیک استان را نداشته و از طرفی بر اساس رویکرد ابلاغی معاونت عمرانی وزارت  کشور طرح‌های انسان محور و نه خودرو محوری در پروژه‌های شهری مورد تاکید قرار داشته و استاندار و مجموعه مدیریتی استان نیز در همین راستا بهره برداری از خط 2 متروی کرج، اتمام کنار گذر شمالی شهر کرج، توسعه حمل و نقل عمومی، توسعه دولت الکترونیک را مدنظر داشته و دارند.

معاون استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه پروژه مذکور در حال حاضر متوقف شده و به فصل سرما نزدیک می‌شویم، هفته گذشته اینجانب طی مذاکره و مکاتبه ای که با شهردار کرج داشتم؛ تعیین تکلیف پروژه بصورت اصلاح طرح فعلی و یا جایگزینی با طرح‌های مناسب را متذکر شدم.

درویش پور در پایان سخنان خود از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج دعوت کرد در چارچوب بستری قانونی نسبت به تعیین تکلیف موضوع اقدام لازم را انجام تا شاهد ایجاد ابهامات و نگرانی برای شهروندان عزیز نباشیم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علی درویش پور معاون استاندار البرز پروژه میدان جمهوری عمرانی استاندار تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری شهردار کرج شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» با حضور دهه هشتادی‌ها گفت: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی‌ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به عنوان اولین بحران کشور بعد از انقلاب که به قول شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها در آن فراهم شد، عمده رزمندگان همین نسل جوان بودند و افزود: مردم توقعات متعدد دارند شاید یک شهردار نتواند پاسخگوی همه انتظارات باشد، اما وقتی جمع زیادی مشارکت می‌کنند پاسخگویی بهتر می‌شود و پیامد تصمیماتشان را هم می‌پذیرند.

استاندار کرمان خطاب به دهه هشتادی‌ها حاضر آن‌ها را مدیران فردای جامعه دانست که شهامت به خرج دادند و مسئولیت شهردار محله را پذیرفتند و گفت: راه‌اندازی این پویش با محوریت مسجد اتفاق خوشایندی بود که موجب تقویت رابطه مسجد با نوجوانان و جوانان شد.

در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گروه سرود پسران سلیمانی به سرپرستی بلال حسنی به اجرای برنامه پرداختند و از رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان نیز به مناسبت روز ملی شوراها تقدیر شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم با تشکر از شورای شهر مردمی گفت: اگر شهرداری موفقیتی دارد، به خاطر نیت الهی و حمایت شورا از شهردار و شهرداری است.

کد خبر 748901

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری