Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به مسأله انتقال آب رودخانه کرج به تهران گفت: دانشجویان مطالبه گر استان با دقت نظر پیگیر این مسأله و بررسی عواقب آن هستند.

جعفر فلاح‌نژاد، مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه نهضت مطالبه گری دانشجویان از کنار مسائل استان به سادگی عبور نخواهند کرد، گفت: موضوعاتی که در ارتباط مستقیم با حقوق عامه هستند در اولویت مطالبه گری دانشجویان بسیجی البرزی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلاح‌نژاد بیان کرد: مدتی است با شکل گیری معاونتی جداگانه در بسیج دانشجویی استان البرز، سعی در احصاء و اولویت بندی مسائل شهری و استانی داریم، که بحمدالله موضوعات مهمی در دست پیگیری دانشجویان مطالبه گر قرار گرفته است.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز اشاره کرد: از پیگیری و ورود دانشجویان به زخم کهنه شده بیمارستان امام خمینی (ره)، پروژه زیرگذر میدان جمهوری اسلامی، ویراژ موتور سواران بر تپه‌های تاریخی شهرستان نظرآباد، پیگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز در خصوص کمبود امکانات پزشکی از جمله اکسیژن‌های بیمارستانی در مقابله با ویروس کرونا، همچنین پیگیری حقوق معلمان توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گرفته تا موضوعی که به تازگی دل البرز نشینان را به درد آورده همه و همه در چتر بررسی و اقدام دانشجویان بسیجی استان قرار دارند.

وی با اشاره به مسأله روز استان البرز در خصوص انتقال آب رودخانه کرج به تهران، گفت: انتقال آب کرج به تهران، می‌تواند خسارات جبران ناپذیری بر زیست بوم کرج وارد آورده و همچنین در آینده مردم استان را با مشکلات جدی تری در خصوص تامین آب شهروندان مواجه کند.

فلاح‌نژاد با بیان اینکه دانشجویان مطالبه گر البرزی با دقت نظر پیگیر انتقال آب کرج به تهران هستند، افزود: در مسیر مطالبه گری هرگز از دایره عقلانیت خارج نشده و ورود تخصصی به موضوعات را در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: تخصص دانشجویان به همراه روحیه انقلابی آن‌ها میتواند در تشکیل موفق‌تر هسته‌های مسئله محور اثر گذار باشد.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز خاطرنشان کرد: در مطالبه حق مردم بدون توجه به جناح بندی‌های سیاسی عمل خواهیم کرد و در این راستا از تمامی افراد دلسوز، دانشجویان مومن انقلابی و رسانه‌های حامی حقوق مردم دعوت به همکاری و هم افزایی مینماییم، زیرا معتقدیم استانمان باید از بی تدبیری‌ها و ناکارآمدی‌ها و فساد‌های عده‌ای منفعت طلب در امان بماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی البرز انتقال آب کرج به تهران مطالبه گری دانشجویی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز دانشجویان مطالبه گر کرج به تهران انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ تجمع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان البرزی از مردم مظلوم غزه
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد