Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: در شرایط امروز جامعه نیازمند مدیریت جهادی هستیم و همکاری نمایندگان و پیگیری مدیران برای توسعه استان قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه همدان از استانهای موفق در واگذاری طرحها است، عنوان کرد: در سال پایان دولت که با مشکلاتی چون تحریم های دشمن و شرایط سخت کرونا روبرو هستیم نیازمند مدیریت جهادی و شبانه روزی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان گفت: همکاری خوب نمایندگان و پیگیری مدیران استان باعث جذب اعتبارات زیادی در سطح ملی شده‌ایم و این می تواند برای توسعه استان بسیار اثرگذار باشد.

شاهرخی ادامه داد: باید دارایی راکد دولت و دستگاه‌ها در جهت مصارف عمومی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاری در اولویت است و باید همه مجموعه های دولتی در این حوزه ورود داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شده است خاطرنشان کرد: این نشانه موفقیت استان در حمایت از تولید و بخش خصوصی است.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: دستگاههای نظارتی استان در کنار تولید هستند و نگرانی از دستگاههای نظارتی وجود ندارد چون دستگاهها باید مسیر قانونی را طی کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نظارت بر بازار یک ضرورت است تا کالای مورد نیاز مردم تامین شود. 

کیومرث سرمدی افزود: در توزیع اعتبارات، عدالت در شهرستانها مورد توجه قرار گیرد تا همه شهرستانها بتوانند از اعتبارات استانی استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: طرحهای مهم شهرستان اسدآباد مورد توجه قرار گیرد و اعتبارات لازم اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: عملکرد مدیران استان در جذب اعتبارات قابل تقدیر است.

علیرضا شهبازی افزود: در سال ۹۸ تنها ۶۰۰ میلیون بازگشت به خزانه در استان انجام شد در حالی که در گذشته چندین میلیارد بوده است که این امر بیانگر عملکرد مثبت مدیران است.

وی بیان کرد: در حوزه جهش تولید باید تلاش شود به اهداف تعیین شده برسیم.

وی اضافه کرد: کرونا و تحریم تاثیراتی بر اقتصاد کشور داشته است و باید سعی شود مشکلات را حل کنیم و برای اجرای طرحها تلاش بیشتری صورت گیرد.

برچسب‌ها همدان اقتصاد مقاومتی استانداری همدان سید سعید شاهرخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان اقتصاد مقاومتی استانداری همدان سید سعید شاهرخی همدان اقتصاد مقاومتی استانداری همدان سید سعید شاهرخی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است