Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:03:53 GMT

ورود بسیج به بازار برای کنترل قیمت‌ کالاها

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۱۸۹۳

ورود بسیج به بازار برای کنترل قیمت‌ کالاها

فرمانده سازمان بسیج کل کشور گفت: بسیج با تمام توان برای کنترل قیمت‌ها در کنار دو وزارتخانه کشاورزی و صمت خواهد بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه نشست جلسه هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج و دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در بحث کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها برگزار شد اظهار کرد: بسیج به عنوان تشکیلات گسترده مردمی از همه ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد و در کنار دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی گفت: بسیج در زمینه نظارت بر زنجیره تامین، تولید و توزیع در کنار وزارتخانه‌ها است و هماهنگی‌های لازم با تمام استان‌ها انجام شده و شهرستان‌ها نیز آماده هستند.

وی اضافه کرد: این همکاری از چهارشنبه 14 ابان  شروع شد و سامانه‌های بسیار خوبی در کشور وجود دارد که با بروزرسانی آن‌ها بیشتر کمک خواهد شد تا کالا‌های مورد نیاز مردم به دستشان برسد.

او گفت: از طریق استارت آپ‌ها و فروشگاه‌هایی که در سطح کشور داریم تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

خاوازی: می‌خواهیم محصولات کشاورزی با قیمت بسیار مناسب به دست مردم برسدکوتاهی دولت در خرید تضمینی گوجه و سیب درختی / وزیر جهاد کشاورزی مامور رسیدگی شد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی ستاد تنظیم بازار بسیج سازندگی ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سید صمد ضیائی درخصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست