Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «بی‌حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام، با فروش آنلاین بیش از ۸۰۰ میلیون تومان پایان داد.

فیلم سینمایی بی‌حسی موضعی به کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی حبیب رضایی، بعد از چند هفته اکران در سینما از ۱۰مهرماه وارد چرخه اکران آنلاین شد و با گذشت ۳۰روز، با فروش ۴۳هزار و ۶۷۵ بلیت در دو پلتفرم فیلیمو و نماوا به پایان اکران آنلاین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم سینمایی برای اولین بار در فروردین ماه ۹۸ در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش گذاشته شد.

در بی‌حسی موضعی، باران کوثری، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، حسن معجونی، سهیل مستجابیان ایفای نقش کرده اند که درنهایت توانست فروش ۸۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومانی را در اکران آنلاین تجربه کند.

حسین مهکام در چهارمین تجربه کارگردانی خود به سراغ قصه جلال، دانشجوی سابق رشته فلسفه رفته؛ جلال متوجه می‌شود خواهرش به اختلال روانی دو قطبی مبتلاست و با مردی ثروتمند به نام شاهرخ ازدواج کرده که به شرط‌بندی بازی فوتبال اعتیاد دارد. جلال با عصبانیت از خانه بیرون می‌زند تا به خانه دوستش بهمن، برود که یک آهنگساز زیرزمینی است. در مسیر جلال با یک راننده تاکسی به نام ناصر آشنا می‌شود و آن‌ها شب عجیبی را با هم می‌گذرانند.

سینمای آنلاین با فیلم‌‏های روزهای نارنجی، سازهای ناکوک و تا ابد در دو پلتفرم فیلیمو و نماوا به کار خود ادامه می‏‌دهد./ایرنا

پارسا پیروزفر پس از ۷ سال با بی حسی موضعی به سینما برگشت

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اکران آنلاین بی حسی موضعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود

‏⁧ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد و این شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرار است فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد از دوم خرداد روی پرده سینماها اکران شود.

طبق اعلام شورا، پخش این فیلم بر عهده تهیه‌کننده فیلم است.

همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» روی پرده می‌رود.

فیلم «عطرآلود» دو سال قبل در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین،کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی در آن بازی کرده‌اند.

هادی مقدم‌دوست سال ۱۴۰۱ پس از هفت سال، سومین فیلم سینمایی خود را با نام «عطرآلود» و به قلم حسین حسنی ساخت که یک ملودرام عاشقانه با ترکیبی از رنج، ترس و وجدان است و در ادامه سینمای مقدم‌دوست، چالش‌های یک زوج خوشبخت را در مسیر استحکام زندگی‌شان تصویر می‌کند.

در فیلم کمدی «تگزاس ۳» پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران فیلم جدید اطیابی معرفی شده‌اند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903310

دیگر خبرها

  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی