Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: میزان نرخ ابتلا به کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بسیار بالاتر از میانگین ابتلای کشوری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، رضا چمن عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه همچنان شاهرود روی نواز سیاه شیوع کرونا قرار داشته و روزانه بسیاری از مردم به این ویروس آلوده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان‌های شاهرود و میامی به ازای هر یکصد هزار نفر یک هزار و 183 نفر به این بیماری مبتلا می‌شوند که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود عنوان کرد: با توجه به آمار فزاینده بیماری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، لازم است تا مردم همچون خیزهای اول و دوم بیماری، همکاری بیشتری با کادر درمان برای مهار گسترش این ویروس انجام دهند..

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: بیشتر بیماران به صورت خانوادگی به کرونا مبتلا می‌شوندرشد 100 درصدی عملکرد بندر چابهار با وجود شیوع ویروس کرونا90 درصد هزینه درمان بیماران کرونایی رایگان است/ پیشنهاد منع رفت و آمد شبانه در کرمانشاهغلبه بر کرونا در سایه فرهنگ عمومی/ پیوند رفتارهای مدیریتی و مردمی چاره ساز است

چمن تعداد افراد فوت‌شده بر اثر ابتلا به کرونا را از ابتدای شیوع بیماری کرونا در منطقه شرق استان سمنان را کمتر از میانگین کشوری عنوان کرد و افزود: این مهم به دلیل ازخودگذشتگی کادر درمانی و زیرساخت‌های مناسب بیمارستانی در شرق استان سمنان است.

وی مجموعه اقدامات انجام‌شده در حوزه شناسایی و بیماریابی در استان سمنان را به‌واسطه وجود 2 دانشگاه علوم پزشکی در این استان مطلوب ارزیابی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار امیدواری کرد: مجموعه اقدامات انجام‌شده منجر به کاهش تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در استان سمنان شود.

چمن بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تمام اماکن از محیط کاری تا خانگی تأکید کرد و گفت: باید دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری از سوی مردم رعایت شود.

انتهای پیام/363/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد

معاون مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم از ارسال ۱۵۰ پرونده برای انتخاب اساتید نمونه از سوی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: ۶ نفر از این اساتید زن و مابقی مرد هستند.

به گزارش ایسنا، علیرضا حیدری در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی درحال برگزاری است، گزارشی از روند انتخاب اساتید نمونه اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی بخشنامه انتخاب عضو هیات علمی برجسته به همه دانشگاه‌ها ارسال و مدتی به آنها فرصت داده شد تا افراد واجد شرایط را به دبیرخانه معرفی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:  ابتدا تا ۳۰ دی ماه فرصت داشتند ولی تا فروردین هم پرونده‌هایی دریافت شد، بهتر است در دوره بعد بازه زمانی را رعایت کنیم. در نهایت حدود ۱۵۰ پرونده بعد از داوری اولیه در دانشگاه‌ها به دبیرخانه رسید.

معاون مرکز هیات‌های امنا و هبات‌های ممیزه وزارت علوم تاکید کرد: تعدادی از پرونده‌ها حداقل امتیازهای تعیین کننده را نداشتند و بقیه پرونده‌ها غربالگری شدند و در نهایت ۸۷ پرونده به دست آمد که انتخاب کار دشواری بود.

حیدری در پایان اظهار کرد: با توجه به برخی معیارها مانند توجه به گستره جغرافیایی، گروه‌های آموزشی یعنی ۶ گروه علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری ۶۵ عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه به این عنوان دست یافتند.

معاون مرکز هیات‌های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم خاطرنشان کرد: امسال تعداد اعضای هیات علمی نمونه کشوری در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و شش نفر از اساتید نمونه خانم هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1