Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی صحرائی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خدمات زیر بنایی مسکن مهر که شامل آب، برق و گاز می‌شود، گفت: طی جلساتی که داشتیم نیاز است که خدمات زیر بنایی حدود ۲۵ هزار واحد مسکونی باقی مانده از مسکن مهر استان تهران که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عمده این واحدهای مسکونی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شوند در شهر جدید پرند و شهر جدید پردیس هستند و قرار شده تا پایان سال که ساخت این واحد‌ها به پایان می‌رسد، خدمات زیر بنایی هم دریافت کنند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران گفت: هفته آینده عملیات اجرایی مرحله دوم احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید پردیس آغاز می‌شود، همچنین مرحله دوم احداث تصفیه خانه‌ شهر جدید پرند در برنامه‌ کاری استانداری تهران است که به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و بخش کمی از آن که حدود ۵۰ میلیارد تومان است، توسط آبفای استان تهران کار شده است.

صحرائی با بیان اینکه برنامه ریزی‌های لازم برای تأمین آب مورد نیاز شهر پردیس در حال انجام است، تصریح کرد: در زیربنای فاضلاب شهر پردیس مشکل چندانی وجود ندارد، اما پرند مشکلاتی در فاضلاب شهری دارد که امیدواریم تا پایان سال مرتفع شود.

وی ادامه داد: در خصوص تأمین برق برای واحد‌های جدید شهر پرند اعتباری حدود ۱۲ میلیارد تومان باید تأمین شود که تا پایان سال این کار به پایان خواهد رسید و در اسرع وقت زیرساخت‌های برق این شهر رفع و کنتور‌ها نیز نصب خواهند شد.

بیشتر بخوانید

اقدامات لازم در خصوص ۶۵ میلیون متر مربع ساخت و ساز غیر مجاز اضافه شدن ۴۵۰ هکتار به اراضی شهر جدید پرند
پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان امسال بسته می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر فاضلاب شهری استانداری تهران شهر جدید مسکن مهر تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟