Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@02:13:09 GMT

واردات ۱۳۰هزار تن روغن خام با هدف تنظیم بازار

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۳۹۶۶

به گزارش روابط عمومی اداره غله استان خوزستان، امید جهان‌نژادیان اظهار داشت: روغن خام وارداتی طبق برنامه به‌تدریج توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای در حال انتقال به کارخانه‌های روغنی‌کشی سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه "500هزار تن روغن خام دیگر تا پایان امسال از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد کشور می‌شود" افزود: واردات روغن خام از سایر بنادر کشور به‌صورت روان ادامه دارد؛ واردات 4قلم کالای اساسی شامل شکر، برنج، روغن نباتی و گندم به‌عهده شرکت دولتی بازرگانی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به تخصیص سهمیه فوری یک‌هزار و 872تن روغن به‌منظور تنظیم بازار خوزستان گفت: از این میزان سهمیه، یک‌هزار تن آن توسط کارخانه روغن‌کشی گلستان دزفول و 872تن آن توسط سایر کارخانه‌های روغن‌کشی کشور تأمین می‌شود.

گفتنی است؛ قیمت انواع روغن خوراکی در 2 هفته گذشته با تأثیر جو روانی بازار دچار التهاب شد و پیرو آن قیمت این کالای اساسی افزایش یافت و در برخی موارد کمیاب شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: روغن خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود