Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ۲ نفر در یکی از روستا‌های این شهرستان حین حفاری غیر مجاز دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: از افراد دستگیرشده تعدادی آلات و ادوات حفاری در محل کشف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

دستگیری ۵ نفر سارق اماکن خصوصی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان قزوین به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ بیژن خدائی افزود: در اجرای این طرح ها، ماموران موفق به دستگیری ۵ سارق منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر قزوین شدند.

سرهنگ خدائی، دستگیری ۲ فروشنده مواد مخدر، کشف مقادیری از انواع مواد مخدر و جمع آوری ۳ نفر معتاد متجاهر را از دیگر نتایج این طرح اعلام کرد.

وی اظهار داشت: در این طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۹ قبضه سلاح سرد و ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف شد.

تلف شدن ۲۰ راس گوسفند در یک سانحه رانندگی

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در جاده " آبیک – قشلاق " یک دستگاه سواری پراید با یک گله گوسفند برخورد کرد که بر اثر این حادثه ۲۰ راس گوسفند تلف شدند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش، علت این حادثه را بی توجهی راننده به جلو بیان کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث حفاری غیر مجاز دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد