Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تفاهمنامه احداث بیمارستان محلی ۲۱ تختخوابی حمیدیه از سوی شاهین هاشمی فرماندار این شهرستان، ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و صدرالسادات به نمایندگی از ورثه مرحوم صدرالسادات در دانشگاه علوم پزشکی امضا شد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه گفت: خانواده خیر مرحوم صدرالسادات، زمین و هزینه احداث بیمارستانمحلی ۲۱ تختخوابی که شامل بخش حاد و تحت حاد، درمانگاه عمومی و تخصصی، رادیولوژی، آزمایشگاه و اورژانس، را تقبل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این جلسه مقرر شد تا احداث این بیمارستان محلی، مرکز درمانی شبانه روزی حمیدیه به عنوان بیمارستان محلی موقت تجهیز و کادر درمانی آن جهت خدمت رسانی به مردم تامین شود.

فرماندار حمیدیه عنوان کرد: ۳ هکتار زمین جهت احداث بیمارستان دولتی ۶۴ تختخوابی در نظر گرفت شده است تا در صورت تامین اعتبار مراحل ساخت آن آغاز ‌می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی احداث بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری عاملان نگهداری و فروش ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده انسان در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ مالک حزبائی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی، تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب که قصد فروش گندم غیرقابل استفاده به صورت متقلبانه در مراکز و سیلوهای خرید گندم داشتند را شناسایی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، انبار محل دپوی گندم‌ها را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه تصریح کرد: در بازرسی از این محل ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده کشف و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

حزبائی با اشاره به مهر و موم  این انبار بیان کرد: در این ارتباط پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود