Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در پی ارتحال عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد مهدی روشن پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

ارتحال عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد مهدی روشن (رضوان الله علیه) موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روحانی مجاهد و نستوه در همان دوران جوانی ضمن کسب فیض از علمای بزرگ حوزه‌های علمیه قم و خرم آباد، پا به عرصه مبارزه با رژیم ستمشاهی نهاد و در این راه دشواری‌ها و سختی‌های فراوانی را متحمل شد. سال‌ها مقاومت، شکنجه، تبعید، راه پر مخاطره‌ای بود که آن فقید سعید با افتخار پیمود و در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه نورانی امام راحل استقامت ورزید.

در دوران مبارک جمهوری اسلامی در مسئولیت‌های مختلف از جمله، تشکیل سپاه پاسداران و کمیته انقلاب اسلامی استان لرستان و مسئولیت عقیدتی نیروهای مسلح در استان‌های لرستان، همدان و خوزستان و مدیریت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خدمتگزاری نمود. آن عالم مبارز با بینش عمیق فرهنگی و اجتماعی و ارشاد و هدایت معنوی و سیاسی که از آن برخوردار بود، با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از ایشان عالمی مقبول ساخته بود.

اینجانب ارتحال این روحانی خدمتگزار را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (دام ظله العالی)، حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت استان لرستان، فرزندان و خاندان مکرم، و همه اقوام نسبی و سببی، و عموم مردم ولایتمدار استان لرستان، تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عالم پارسا که دارای کارنامه‌ای درخشان از جهاد و تلاش و فعالیت‌های گوناگون است، رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی درخواست می‌نمایم.

کد خبر 5064122

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در لرستان پیام تسلیت ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ضمیر ناخودآگاه معلمان بر روی شخصیت دانش‌آموزان تأثیر می‌گذارد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بسترهایی که تداوم وجود انسان را تداعی می‌کند زمانی است که دانش‌آموز نمره بالایی را کسب کرده و معلم او را تشویق می‌کند.

وی با بیان اینکه معلمی به معنای واقعی کلمه عشق است، افزود: عاطفه معلمان قابل اندازه‌گیری نبوده و کمیت نیست بلکه تماماً کیفیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه معلمان بر ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه، رفتار، منش، نگاه و حرکات آنان و روحیه دانش‌آموز تاثیر می‌گذارند، خاطرنشان کرد: واقعا مدیون زحمات معلمان هستیم و باید قدردان آن باشیم.

علیرضا شهردار زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به سخن استاد هشترودی در خصوص مواجه با کلمه تکریم و کرامت، خاطرنشان کرد: معلمانی در استان زنجان یک عمر راحیه خوش تعلیم و تعلم را تقدیم کردند و الان چهره‌هایی در استان زنجان داریم که هر کدام افتخار برای کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی