Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:57:12 GMT

دفتر بنیاد بین المللی غدیر شهرستان گناوه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۵۴۰۲

دفتر بنیاد بین المللی غدیر شهرستان گناوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر عصر چهارشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار داشت: تبلیغ ولایت و امامت امیرالمومنین علی (ع)،قرائت و آموزش نهج البلاغه، آموزش غدیر شناسی، زمینه سازی برای مشارکت مردم در انجام کارهای فرهنگی متناسب با غدیر و برنامه‌های ویژه در چهار مناسبت جشن میلاد امیرالمومنین (ع)، ایام فاطمیه، ایام شهادت امیر المومنین علی (ع)، جشن دهه امامت و ولایت از جمله برنامه‌های بنیاد بین المللی غدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین کارگر افزود: در طول سال نیز موضوع فعالیت بنیاد بین المللی غدیر، غدیر شناسی و نهج البلاغه است.

وی گفت: در حال حاضر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر در ۲۷ شهر از این استان دارای دفتر نمایندگی بنیاد است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر یادآور شد: رئیس بنیاد بین المللی غدیر هر شهر امام جمعه آن شهر و یک نفر به عنوان دبیر اجرایی و گروهی به عنوان معاون فرهنگی، آموزشی و معاونت خواهران همکاری دارند که هر کدام دارای شرح وظایف ویژه هستند.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: در روستاها نیز رابطین روستا خدمت می‌کنند که در حال حاضر ۳۳۷ روستا در استان بوشهر دارای رابطین بنیاد بین المللی غدیر است که با مشارکت آنها برنامه‌های این بنیاد دنبال می‌شود.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در آئین افتتاح دفتر بنیاد بین المللی غدیر گناوه اظهار داشت: به همت خیرین در شهرستان گناوه مکان دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر این شهرستان آماده و افتتاح شد.

امام جمعه گناوه با تقدیر از تلاش‌های بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر و دبیر اجرایی این بنیاد در شهرستان گناوه افزود: بنیاد بین المللی غدیر شهرستان گناوه از نمایندگی‌های پرتلاش و فعال این بنیاد است که این تلاش‌ها قابل تقدیر است

رئیس بنیاد بین المللی غدیر شهرستان گناوه یادآور شد: همه ما باید مبلغان و پیام رسان غدیر برای نسل جوان و آینده سازان کشور باشیم و در راستای تقویت باورهای دینی جوانان گام برداریم.

وی گفت: امروز دشمنان باورها و اعتقادات دینی جوانان کشور ما را مورد هجمه بی وقفه خود قرار داده‌اند و تقویت این باورهای دینی می‌تواند جوانان ما را در برابر این تهاجمات واکسینه و محافظت کند.

کد خبر 5064094

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه بنیاد غدیر حسین کارگر ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل اردبیل بنیاد بین المللی غدیر شهرستان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه

 

رستگاری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم 

با پیگیری ۳ نماینده، پرونده ارتقا ۳ شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور  ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران  صادر شد.  

وی اظهار داشت: این کار با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید.  

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: پرونده شهرستان‌های یزد و میبد هم برای تبدیل به فرمانداری ویژه در حال پیگیری است.  

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود