Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدافع میانی 34 ساله و اسپانیایی باشگاه رئال مادرید تا ژوئن سال آینده با این تیم قرارداد دارد.
به گزارش آریا، سرخیو راموس می خواهد در رئال مادرید بماند و در این باشگاه به فوتبال خود پایان دهد. با وجود علاقه سایر باشگاه ها از جمله پاری سن ژرمن، راموس در اندیشه پیوستن به باشگاه دیگری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، ال چیرینگیتو ادعای متفاوتی دارد. بر طبق این ادعا، راموس خواهان تمدید قرارداد خود به مدت دو سال دیگر است اما سران رئال مادرید می خواهند قرارداد بازیکنانی که بیشتر از 30 سال سن دارند را به مدت یک سال دیگر تمدید کنند. مدیر برنامه های این مدافع اسپانیایی نیز هفته گذشته اذعان کرد که تاکنون مذاکره‌ای با رئال مادرید برای تمدید قرارداد نداشته اند. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، طرفین از ماه ژانویه بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر وارد مذاکره خواهند شد.
سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید زننده گل دوم تیمش در جریان پیروزی 3-2 مقابل اینتر بود و این گل صدمین گل او با پیراهن سفید مادریدی ها بود. کریم بنزما هم گل اول تیمش را به ثمر رساند. درخشش این دو بازیکن از چشم همبازی سابق شان دور نمانده است. مسوت اوزیل با انتشار توئیتی آن ها را تشویق کرد.
کاپیتان تیم رئال مادرید زننده گل دوم تیمش در جریان پیروزی 3-2 مقابل اینتر بود و این گل صدمین گل او با پیراهن سفید مادریدی ها بود. به نقل از AS، راموس در پایان بازی به Movistar در مورد گلزنی روی ضربه کرنر گفت: می دانستیم که طبق گفته هندانوویچ آنها ضربات کرنر ما را مورد بررسی قرار داده اند، اما تونی من را پیدا کرد و هرچه بیشتر بتوانیم حریفان خود را شگفت زده کنیم، بهتر است. آنها می دانستند چه کار می کنند، و فلسفه بسیار مشخصی دارند و حداکثر استفاده را از آن کردند. نتیجه خوبی بود، و سه امتیاز را در گروهی که به نظر می رسید برای ما پیچیده شده است، کسب کردیم.
وقتی پیروز می شوید، روحیه شما بالا می رود و تمام آن شک و تردید هایی که هنگام شکست به وجود آمده بود، ناپدید می شوند. باید خودمان را از جایگاهی که در آن قرار گرفته بودیم خارج می کردیم و این بازی مثل یک فینال و دیدار مرگ و زندگی بود. وقتی حریف گل تساوی را به ثمر می رساند، باید پاسخ دهید و جلو رفته و حمله کنید... ما موقعیتی به دست آوردیم و از آن استفاده کردیم. اجازه دادیم که برتری ما از بین برود و نزدیک بود که تاوانش را بدهیم اما جبران کردیم.
سطح تیم ها در فوتبال نزدیک تر شده و دفاع کردن مقابل تیم هایی که استعداد و مهارت های تکنیکی زیادی دارند سخت تر شده است. باید به پیشرفت ادامه دهیم و در این زمینه سخت تلاش می کنیم. در تلاش هستیم تا استحکام دفاعی خود را بازیابی کنیم، اما این آسان نیست. تیم های دیگر هم مشکلاتی دارند و مطمئناً پیشرفت خواهیم کرد.
100 گل با پیراهن رئال مادرید؟ این بد نیست، و خوب است که چنین موفقیتی به رسمیت شناخته شود. چنین رقمی برای مدافعان معمول نیست. امیدوارم که گل های بیشتری در راه باشند و پیروزی های بیشتری به ارمغان بیاورند.
زیدان در تمجید از عملکرد راموس گفت: 100 گل برای او مسئله کوچکی است. می دانیم که او چه بازیکن فوق العاده ای است و من خوشحالم چون امشب راموس مثل همیشه نقش بسیار مهمی داشت و گلزنی هم کرد. او کاپیتان ماست و مسلماً رهبر تیم است و می خواهیم تا ابد کنار ما باشد. کاری که او انجام می دهد، و نشان می دهد که همیشه اشتیاق دارد، هیچ شکی ندارم که اینجا خواهد ماند و به تاریخ نویسی ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لوس بلانکوس رئال مادرید راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس