Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@00:10:21 GMT

ترامپ مدعی پیشتازی در ایالت‌های کلیدی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۵۷۱۵

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، دقایقی پس از پیروزی جو بایدن در ایالت‌های میشیگان و ویسکانسین، دونالد ترامپ مدعی پیشتاز بودن در ایالت‌های کلیدی شد.

دونالد ترامپ بامداد پنجشنبه در پیام توییتری نوشت: برای اهداف رای گیری انتخاباتی ما مدعی هستیم که در مشترک المنافع پنسیلوانیا (که دموکرات‌ها به ناظران قانونی اجازه حضور نمی‌دهد) ایالت جورجیا، ایالت کارولینای شمالی ترامپ به طور چشم گیر پیشتاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در ادامه نوشت: ما همچنین ادعای پیروزی در ایالت میشیگان را نیز داریم.

کمپین بایدن نیز در واکنش به ادعای اخیر ترامپ در مورد برنده شدن در چهار ایالت از مجموع ایالت‌های باقی‌مانده اعلام کرد، روشن است که ترامپ در ویسکانسین بازنده بوده است، در میشیگان بازنده خواهد بود، همان‌طور که ریاست جمهوری را هم خواهد باخت.

اریک ترامپ پسر رییس جمهوری آمریکا با اشاره به پیروزی بایدن در ایالت ویسکانسین در پیام توییتری مدعی شد: این یک کلاهبرداری است!

پسر ترامپ در ادامه نوشت: ما در پنسیلوانیا پیروز شده‌ایم، دموکرات‌ها سعی دارند تقلب کنند.

لازم به ذکر شبکه توییتر در ساعات گذشته اکثر توییت های اخیر دونالد ترامپ و پسرش را برچسب گذاری کرده است.

شبکه توییتر در زیر پیام‌های ترامپ طی مطلبی هشدار می‌دهد که برخی یا تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در این توییت مورد مناقشه است و ممکن است در مورد انتخابات یا روند مدنی دیگر "گمراه کننده" باشد.

با تقویت احتمال شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰، لحن وی در چند ساعت گذشته تند شده است.

ترامپ همچنین یک ساعت پیش دوباره در پیامی توییتری نوشت: شب گذشته من در بسیاری از ایالت‌های مهم که تقریبا در همه موارد توسط دموکرات ها اداره و کنترل می‌شوند پیشتاز بودم. اما به تدریج به روش جادویی یکی پس از دیگری با شمارش صندوق های غافلگیرکننده آرای من ناپدید شدند!

ترامپ در ادامه نوشت: بسیار عجیب است، نظرسنجی‌ها کاملا از نظر تاریخی اشتباه کردند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر توییتر ویسکانسین دونالد ترامپ پیروزی جو بایدن میشیگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره

به گزارش "ورزش سه"، احمد اسماعیل‌پور، بازیکن سابق تیم ملی، که سال گذشته از سوپرلیگ چین راهی لیگ باشگاهی ایران شد و بمب نقل و انتقالات فوتسال ایران لقب گرفت، به مدت یک فصل دیگر برای کراپ الوند توپ خواهد زد. اسماعیل‌پور فصل پیش به علت مصدومیتی که از گذشته گریبان‌گیرش بود و خستگی ناشی از لیگ چین، در اکثر دیدارهای کراپ الوند غایب بود و حالا به نظر می‌رسد باری دیگر آمادگی خود را به‌دست آورده و به بدون هیچ مشکلی با پیراهن کراپ به میدان می‌رود.

برنده توپ برنزی جام جهانی 2016، سه دوره پیاپی در فصل‌های (۱۳۹۰، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲) آقای گل لیگ برتر فوتسال ایران شد و در سال ۱۳۹۷ با رکورد خیره کننده ۶۴ گل در ۲۳ بازی، آقای گلی لیگ چین را به خود اختصاص داد، تا در تاریخ این کشور چنین تعداد گلی در طول یک فصل بی‌سابقه باشد.

اسماعیل‌پور که در دهه نود به عنوان آقای گل بی‌بدیل فوتسال ایران مشهور بود، در سال ۱۳۹۱ با پیراهن گیتی‌پسند ۹ گل در جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رساند و کفش طلایی مسابقات را به‌دست آورد.

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟